RSS Feed

Fur coat

Buna dragilor! Am intarziat putin cu articolul din noul an, adevarul e ca am avut o perioada foarte aglomerata care a inceput inainte de sarbatori si inca nu s-a incheiat. Vreau sa va urez si eu La multi ani! ” , sa aveti parte de un an minunat, plin de bucurii si impliniri pe toate planurile. Eu am avut parte de niste sarbatori frumoase, am petrecut timp pretios cu parintii mei si prietenii. Desi au fost mai linistite decat in alti ani, m-am bucurat de fiecare activitate pe care am avut-o aproape zilnic in cele doua saptamani de vacanta.

Anul acesta va fi un an greu pentru mine, plin de evenimente! Imi doresc sa am vointa si ambitia necesara sa duc la capat ceea ce am inceput, imi doresc ca Domnul sa imi fie alaturi si sa am parte de rezultatele mult dorite! Sunt convinsa ca lucrurile vor fi exact cum trebuie sa fie! Sunt optimista!🙂 Voi ce va doriti in noul an?

Mai jos aveti niste poze cu una din tinutele purtate zilele trecute.

~

           Hello dear! I wish you happy new year and much joy and fulfillment. I had a very busy time lately, which is why only now managed to write the first article in the new year. Here are some pictures of an outfit I wore a few days ago. 311220121753 311220121752 311220121751 Va pup, Lorena!

19 responses »

  1. Love this coat, it looks good on you!

    Alessia
    THE CHILI COOL
    FACEBOOK
    YOUTUBE

    kiss

    Răspunde
  2. Nu se vad foarte bine, dar mie incaltarile tale m-au atras ca un magnet, atat forma cat si culoarea lor un albastru roial de catifea, ma insel?
    te puup!

    Răspunde
  3. wow ce par frumos ai❤
    pupici

    Răspunde
  4. foarte draguta tinuta!❤

    Răspunde
  5. imi place tinuta!🙂

    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    Răspunde
  6. Imi plac botinele tale, iar parul tau e absolut superb, te pup

    Răspunde
  7. draga mea, de unde ai luat blana? e superba…
    colierul de care ai intrebat il gasesti la H&M

    pup,silvi

    Răspunde
    • Multumesc! ma plimbam intr-o zi si am vazut-o intr-o vitrina, cand am intrat mi-am dat seama ca e un SH dar am cumparat-o rapid, pretul era o nimica toata avand in vedere calitatea ei: 230 lei, si nu am vrut sa o ratez🙂
      Eu am intrebat de puloverul negru😀 peste care era pus colierul.. de unde e luat?

      Răspunde
  8. Foarte simpatica tinuta!🙂

    Răspunde
  9. Lovely outfit, your sweater is beautiful🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

