RSS Feed

Outfit of the day

Buna!  Cum a trecut prima zi din saptamana🙂 ? Eu am dat o fuga prin magazine, am fost la o cafea ( ma rog, un mocha latte…) cu o colega, am profitat de soare si am adoptat o tinuta casual. M-am imbracat mai subtire si foarte comod sa pot proba cat mai multe hainute . Mi-am cumparat cateva lucrusoare care imi plac foarte mult, acum ma tot uit prin dulap si fac diferite combinatii pentru ele😀 , abia astept sa le port, o sa le vedeti in postarile viitoare.

Va doresc o saptamana frumoasa si insorita! Va pup!

 

LIKE MY FACEBOOK PAGE HERE

040320132301

040320132253

040320132285

040320132286

040320132302

10 responses »

  1. Your hair looks so cute like that, and I love your shoes!

    Annie
    The Other Side of Gray

    Răspunde
  2. Buna Lorena!
    Imi place mult „outfit-ul prezentat!
    Geaca este foarte frumoasa, atat ca design, cat si ca nuanta.
    Iti sta foarte bine!
    Astept cu nerabdare sa vad hainutele pe care le-ai achizitionat!
    O primavara frumoasa!

    Răspunde
  3. Iti multumesc pentru vizita de pe blog🙂 ! Sa te faci bine repede sa poti sa te bucuri de primavara! Te pup!

    P.S. Esti o scumpa!

    http://www.the–street.blogspot.ro

    Răspunde
  4. imi place mult geaca…are o culoare foarte placuta !!
    te pup

    Răspunde
  5. si mie imi place geaca, dar m-am indragostit de geanta ta! e superba! vreau si eu😛

    te pup!

    Răspunde
  6. la multi ani draga mea!

    Răspunde
  7. love it!

    thanks for the sweet and lovely comments dear.

    xx

    selvia

    am2pmchic.com

    Răspunde
  8. Love your leather jacket, such a classic piece.

    Thank you for visiting Blush. I am following you now and I’d love if you follow Blush.

    xoxo
    Paula
    Blush-paula.blogspot.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

