RSS Feed

Jeans, leather & spikes

Ce mai faceti fetelor? Eu am prins ieri cateva minute bune de soare si am facut rapid cateva poze in ciuda iubitului meu care nu este prea incantat cand ii propun sa facem poze. Dar nah, intotdeauna imi face, scumpul de el🙂 .  Am ales sa  port piese vestimentare inchise la culoare pentru a evidentia noua mea geaca de blugi  cu elemente rock. Imi place foarte mult si am ales sa o cumpar in detrimentul unei rochite care imi placea enorm, si nu imi pare rau pentru ca dulapul meu e plin de rochii care abia asteapta caldura pentru a fi purtate , iar eu aveam nevoie de putina variatie.

110320132006

Acuma seara voi merge cu fetele la Law Party in Euphoria Music Hall. E prima data cand merg in aceasta locatie, sper sa fie fain. Inca nu m-am hotarat cu ce sa ma imbrac, intotdeauna las pe ultima suta de metri si ajung sa intorc toata camera pe dos cand imi dau seama ca sunt in intarziere😀. Ma gandesc sa nu fie ceva complicat, e o seara intre colegi, am de gand sa dansez toata noaptea cu fetele, asa ca nu vreau sa imi verific tinuta toata seara si sa imi tot aranjez hainele.

Va pup! :*

LIKE MY FACEBOOK PAGE HERE

110320132013

110320132010

110320132007

110320132012

7 responses »

  1. Pingback: Party outfit | Lorena Marchis

  2. De unde ti-ai luat jacketica? E foarte frumoasa!

    Răspunde
  3. Ce frumoasa e jacheta ! De unde e?:) :*

    Răspunde
  4. imi plac mult botinutele😀
    de unde le-ai luat?

    Răspunde

Lasă un răspuns

