RSS Feed

Ice cream & blue heels

Cum a trecut weekend-ul vostru? Al meu a fost cam mohorat. Am stat in casa si am invatat un pic – se apropie sesiunea si abia incep sa costientizez asta -, si doar duminica seara am iesit la un ceai. Si inghetata😀. Daaa, m-am bucurat ca am putut manca inghetata, avand in vedere ca postesc si nu prea am mancat desert in perioada asta, doar fructe . Aveau inghetata de fructe fara lapte si frisca vegetala + fructe proaspete. Yamm! Yamm!

070420132143

Mai jos sunt poze cu tinuta mea. Va doaresc o saptamana minunata🙂. Va pup!

LIKE MY FACEBOOK PAGE HERE

070420132137

070420132147

070420132140

8 responses »

  1. haha :))) si eu am comis-o sambata si mi-am comandat inghetata. Nu m-am putut abtine:d
    p.s :Esti tare draguta:*

    Răspunde
  2. superbe fotografii !!!

    Răspunde
  3. Wow, esti sexy! Imi plac ciorapii!

    Răspunde
  4. You look great and you have an amazing legs!!🙂

    I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it🙂 How about we follow each other?🙂

    Kisses from Zurich,
    K.
    http://beneaththecoat.blogspot.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

