RSS Feed

Red lips!

Ce duminica frumoasa! Am dormit pana tarziu azi, am stat cu Ionut pana pe la 3 noaptea trecuta si am povestit vrute si nevrute, am ras mult, ne-am prostit…asa ca nu au fost sanse sa ma ridic din pat din buna dimineata. La micul dejun mi-am pregatit un smoothie dintr-un kiwi, un avocado, o banana si lapte de soia. Foarteee yummy!

page

Nu aveam cum sa stam in casa pe o vreme ca asta asa ca am iesit in oras, am stat la o terasa, am baut ceva rece si ne-am facut planuri pentru vara. Raspberry Lemonade de la Olivo Caffe e foarte buna, e cu piure de zmeura proaspata si lamaie, intotdeauna intreb atunci cand am pofta de un alt fel de limonada daca se face din fructe proaspete sau cu siropuri aromate, nu cumpar ultima varianta.

210420132207

Am mers apoi sa ne plimbam prin oras, se innorase un pic, dar a fost numai bine. A fost plin de lume azi la terase, prin parcuri, randuri imense la inghetata… foarte frumos! La finalul plimbarii ni s-a facut foame, am mers si am mancat niste legume la gratar eu si o salata Ionut, iar apoi ne-am intors acasa.

Tinuta mea de azi:

210420132211

210420132216

210420132217

12 responses »

  1. foarte frumoasa tinuta ! si eu obisnuiesc sa port camasa de blugi peste aproape orice🙂
    te pup

    Răspunde
  2. Eşti foarte cool. Îţi stă super în această combinaţie. Mă uimeşti pozitiv de câte ori trec pe aici.

    Răspunde
  3. Imi place tinuta – frumoasa & lejera!

    Răspunde
  4. Buna ziua!
    Am putea face o favoare? ar putea împărtăși blog-ul meu?
    vă mulțumesc!
    pupici
    martinamonteroblogg.blogspot.com

    Răspunde
  5. You look great in these shoots!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Enter Cichic giveaway!!

    Răspunde
  6. You look so cute. I love that bag!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    Răspunde
  7. Arati minunat iubita ^__^

    Many kisses,

    Nicole

    http://www.nicoleta.me

    Răspunde
  8. you look beautiful!!
    Thanks for your comment on my blog!
    kisses from spain!
    http://sweetsuitcaseblog.blogspot.com.es

    Răspunde

Lasă un răspuns

