RSS Feed

Summer is here <3

Posted on

903a5246-aed4-47ef-8d8d-6a14925be598wallpaper

Ce ma incanta vremea asta frumoasa si calduraaa! Vara e anotimpul meu preferat, ador soarele, culorile tari, materialele fluide… abia astept ca si pielea mea sa prinda putina culoare. De fapt mai multa😀. Nu sunt adepta solarului, foarte rar, cand nu apuc sa stau la soare si am vreun eveniment la care trebuie sa merg…ca nah, pielea bronzata e mai sexy😉 . Voi mergeti la solar?

300420132249

Am venit acasa, la Baia Mare, in vacanta. Nu e la fel de mare agitatia ca la Cluj, dar iubesc orasul asta, este atat de frumos. E curat, aerisit, plin de flori peste tot. In Centrul Vechi al orasului a iesit lumea pe terase, e plin de copii. Am iesit si noi la o limonada, imi place tare mult ca e placut afara chiar si seara, nu trebuie sa iti iei ceva in spate….dar ma gandesc, daca acum e asa de cald, peste o luna cum va fi ? Ne vom topi, cu siguranta. Oricum, eu am scos deja rochitele si pantalonii scurti la purtat si astept canicula cu bratele deschise🙂. Zilele trecute am purtat rochita aceasta colorata pe care o ador, e atat de usoara, de..varateca😀.

300420132250

OFICIAL E VARA!!! S-A DAT LIBER LA BALACEALA, LA PISCINE, SERI PRELUNGITE PE TERASE!!

y

Voi cum stati cu pregatirile pentru vara? Stiu, stiu…ar trebui sa va intreb de cele pentru Pasti, dar stiu si ca pregatirile de sarbatoare au loc la nivelul intregii familii. Mama, tata, pisica … eu, toti ne facem partea, sunt convinsa ca asa e si la voi. Dar eu va intreb de cele specifice…stiti voi, costume de baie, lotiuni, accesorii etc. Eu sunt in cautare de vreo doua, trei costume de baie noi.Imi plac simay-post costumele de anul trecut dar parca asa e fain cand vine vara, sa iti iei unul nou. Eu vreau mai multe pentru ca vreau sa-mi achizitionez niste costume intregi, nu am si mi se par ideale pentru piscina. Plus ca am nevoie si de o palarioara draguta…ceva ochelari noi…si lista continua❤.

Eh, si vara vine la pachet cu fructe delicioase, pepene verde,galben (preferatul meu ), capsuni, cirese, visine…yummy! Abia astept sa-mi pregatesc smoothie-uri si inghetata din fructe proaspete. Si zilele trecute mi-am amintit ca avem in curte plantata zmeura, iar de anul asta ar trebui sa produca si visinii ceva…mmm…abia astept sa vina vacanta de vara!

Si in caz ca nu mai postez pana la Pasti, va urez sarbatori frumoase si sa va bucurati de Sfintele sarbatori alaturi de cei dragi cu sufletele curate! Va puuup!! 

9521f3d4-ace0-4f4c-beab-72c70c1076ccwallpaper

FOLLOW ME ON FACEBOOK!🙂

12 responses »

  1. vai ce fain e acasa, abia astept sa ajung si eu😀

    http://www.andradorolti.com/

    Răspunde
  2. Nu am avut ocazia sa ajung pana acum in Baia Mare, dar imi place ce vad, iar tu ai descris orasul foarte frumos:)

    P.S.:Ai un corp de invidiat😀
    Pupicei, Maria

    Răspunde
  3. Foarte frumoasa rochita! Imi plac la nebunie hainele colorate si rochiile asimetrice.

    Răspunde
  4. Ador vara! Foarte draguta rochita!

    Răspunde
  5. This post is so cute and lovely:)
    My last passion is to recreate Disney looks.Would you like to check out my blog?
    I will be glad if you enjoy it and decide to follow each other:)Just let me know:)
    I wish you everything well!
    xoxo Veselina from Bulgaria🙂

    Răspunde
  6. you look so pretty <333

    Răspunde
  7. si eu sunt zilele astea in vacanta la Baia Mare🙂
    te pup

    Răspunde
  8. Daaa varaaa , haine colorate , scurte si-au facut aparitia . O adevarata placere !😀 Am fost nevoita sa fac curat in dulap , sa pun departe departe hainele cele groase😡
    Paste Fericit iti doresc !🙂
    te pup

    Răspunde
  9. Hmmm :X cred ca vara e cel mai frumos anotimp posibil
    btw iti sta foarte bine asa
    pupici :*

    Răspunde
  10. Beautiful dress! You look gorgeous!
    Ginny

    Răspunde

Lasă un răspuns

