RSS Feed

A long day…

cb0a69f9-e7ec-41f7-bc46-5309fbb4097awallpaper

Ieri am avut o zi lunga! De dimineata a trebuit sa merg la facultate la master. Semestrul asta avem o materie care implica si activitate fizica, iar noi trebuie sa venim in fiecare ora cu cate un joc sportiv nu tocmai cunoscut si care sa fie potrivit pentru niste activitati de timp liber nu doar in sala de sport ci si in parc sau alte locuri improvizate. Ieri chiar ne-am distrat deoarece un coleg ne-a prezentat cum se joaca quidditch ( in romana este tradus vajtat ), jocul pe matura din Harry Potter. Mai tineti minte?  A fost comic. Sa ne vezi pe noi pe maturi improvizate ( bate de baseball ) cum alergam si incercam sa inscriem puncte :)). Si cica se joaca la un nivel serios acest joc in Statele Unite si incet, incet a patruns si in Europa. Eh, nu am reusit noi sa ne luam zborul, poate daca aveam maturi adevarate🙂, dar am ras bine. A fost un mod bun de a incepe ziua, mai ales cand e posibil sa nu ajungi acasa curand. A fost miscarea de dimineata🙂, si numai bine a fost ca am putut sa ne jucam afara, pe iarba, in Parcul Iuliu Hatieganu, deoarece, spre deosebire de inceputul saptamanii,cand a plouat si a fost frig, ieri a fost foarte frumos afara.

Dupamasa am avut ore la Drept, apoi m-am intalnit cu Meli si am stat pe terasa la Camino, am baut o limonada cu ghimbir si fructe de padure, ne-am facut planuri pentru la vara,iar mai apoi am dus-o cu mine la un seminar de nutritie Herbalife la care am fost invitata si care s-a tinut la Hotelul City Plaza din Cluj.

page1

5074d3e6-fe8d-44a6-a512-be760b73caa4wallpaper

ec22f0ee-ae17-4825-af78-aa3f272765fawallpaper

Nu stiu voi, dar eu incep foarte curand sesiunea ( defapt sesiunile ) si trebuie sa ma pun serios pe treaba. Am invatat si pana acuma, nu am lasat totul pe ultima suta, dar nah, ca in fiecare semestru de 4 ani incoace e imposibil sa nu incep sa ma stresez, sa ma agit, si toata treaba asta o sa dureze pana cand o sa fiu oficial in vacanta😀.

Voi ce mai faceti? Aveti sesiune? Banuiesc ca toti asteptam cu nerabdare vacanta/concediul….ce planuri aveti pentru vara asta?

Pupici!

FOLLOW ME ON FACEBOOK HERE!

10 responses »

  1. Esti superba, draga mea! Multa bafta iti doresc!

    Răspunde
  2. Vai..la Camino e asa frumos sa stai😀
    Stiam si eu ca e nebunie cu Quidditch in USA, sunt nebuan dupa Harry Potter si sincer mi-ar placea sa joc si eu!😀

    Răspunde
    • Daa, a devenit una din terasele mele preferate, e buna si mancarea…:). Jocul nu e dificil de jucat si e distractiv, poti lua regulamentul de pe net si sa-ti „faci rost” de o gasca de prieteni🙂

      Răspunde
  3. Simplu si dragut, iti vine foarte bine tinuta!

    Răspunde
  4. Imi place tinuta ta,si in mod special pantofiorii !!🙂

    Răspunde
  5. Bafta multa in sesiune iti doresc😀 Si eu astept vacanta asta ca pe nicio alta vacanta.

    Pupici,
    Maria

    Răspunde
  6. It looks like you had lots of fun! I wanted to thank you for stopping by my blog xo

    xo Georgina at: http://notesonlifestylebygeorgina.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

