RSS Feed

Denim vs Denim

l

Salut fetelor! Ce ziceti de tinutele compuse din denim si… denim?  Stiti voi, camasa de blugi care e la mare cautare si care este si foarte versatila, de altfel, in combinatie cu perechea voastra preferata de jeans, un top simplu, de preferinta intr-o culoare uni, alb, roz, verde menta.  Eu sunt de parere ca este o tinuta sport casual foarte lejera, dar cu siguranta nu banala. O putem purta cand ne intalnim cu prietenele la o cafea, cand ne propunem o sedinta prelungita de shopping sau pentru a merge la cinema cu iubitul.

RTEmagicC_denim2.jpg

Indiferent ca alegeti o pereche de jeans boyfriend, slim sau evazati, sunt sigura ca veti reusi sa creati o tinuta reusita in combinatie cu camasa din denim. Este recomandat ca nuanta camasii sa difere de cea a pantalonilor. Putem sa purtam aceasta tinuta atat cu ghete sau bocanci, cat si cu mocasini, tenisi, sandale, balerini sau platforme. In functie de incaltamintea aleasa, putem schimba aerul sport al acestui outfit intr-unul chic. Si bineinteles accesoriile: o geanta de umar, un ceas, niste bratari si mai ales o pereche de ochelari de soare.

Eu am purtat camasa de blugi pana acum in diferite combinatii: cu manecile suflecate, peste rochie, cu pantofi fara toc si curea in talie; am inodat-o ai am purtat-o cu colanti si tocuri; intr-o tinuta lejera pentru cabana.. Azi am purtat-o cu o pereche de blugi si un top corai ( in poze se vede roz ). Un strat de mascara si crema hidratanta de fata au fost suficiente pentru a-mi intregi tinuta.Am iesit pe o terasa cu Meli si apoi ne-am plimbat putin. Vremea continua sa nu tina cu mine asa ca un ceai cald a fost alegerea cea mai buna pentru mine astazi. Cu toate astea, nu m-am putut abtine, si in drum spre casa am cumparat o inghetata la cornet🙂.

7a5cc294-3f0c-48ca-8c92-980250db70d1wallpaper

page

Voi in ce combinatii ati purta camasa din denim?

Pupici, Lorena

FOLLOW ME ON FACEBOOK HERE!

9 responses »

  1. Imi place cum ai purtat camasuta. Imi mai place cum se vede denimul cu imprimeurile florale.

    Răspunde
  2. Si eu port camasa de blug cu blugi de alta culoare si tricou simplu. Am vazut si combinatii super dragute cu camasi de blug si rochite.😀

    Pupici,
    Maria:*

    Răspunde
  3. iti sta foarte bine !!!
    te pup

    Răspunde
  4. Imi astept camasuta comandata, imi place cum ai purtat-o tu🙂
    xo

    Răspunde
  5. Esti tare scumpa,emani o tona de energie pozitiva!😀

    Răspunde
  6. Love the denim on denim, so cute!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    Răspunde
  7. I love it really to wear denim and denim – and what you show here looks awesome!

    xx from Bavaria, Rena

    http://www.dressedwithsoul.blogspot.de

    Răspunde

Lasă un răspuns

