RSS Feed

Zi de vara

Ce mai faceti voi? Va bucurati de soare si de caldura? Eu daaa😀. Mai am 2 examene si apoi pot sa ma bucur cu adevarat de soare in vacanta. Abia astept! Pur si simplu nu mai am rabdare, nu am chef sa invat, nu vreau decat sa ies afara, sa merg la mare, la piscine, sa citesc o carte buna care sa NU aiba legatura cu scoala si sa mananc multe fructe si muuulta inghetata.

Mai jos sunt poze cu tinuta mea de vara😀.  Am purtat-o zilele trecute cand am mers sa mancam ceva la Tonight cu Ionut si varul meu cu prietena lui, iar apoi am ajuns si pe la Gradina Botanica.

Ce planuri aveti pentru vacanta? Intrati si pe pagina mea de facebook pentru mai multe poze🙂.

Pupici :*:*

15062013243

150620132440

9b7f0b83-f3a9-4b93-8761-7571023b63d0wallpaper

597eca0a-fc82-494b-b327-f3bf0e41f5e8wallpaper

150620132433

150620132445

150620132453

12 responses »

  1. Imi place tare mult bluzita.

    Răspunde
  2. Foarte draguta si tinuta si tu, radiezi de fericire. Bafta si la ultimele 2 examene.

    Pupici,
    Maria:*

    Răspunde
  3. Lovely photos, you look so pretty in your outfit! The peplum top is really cute😉
    Thank you so much for stopping by, and for your sweet comment! Hope you have a happy day and a fabulous week<3

    x❤x❤

    "http://saudebelezaexercicio.blogspot.com/&quot;

    Răspunde
  4. superbe poze! succes la exam! :*

    Răspunde
  5. What a fun summer look, love the clutch too🙂
    Ginny

    Răspunde
  6. Your top is so cute and fun, love the ruffles!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    Răspunde
  7. cat de draguta esti!! super tinuta, topul mi se pare foarte interesant si iti vine foarte bine!

    noissapym.blogspot.ro

    Răspunde
  8. Îmi place cum ți-ai aranjat părul ! Îți stă foarte bine !

    Răspunde

Lasă un răspuns

