RSS Feed

Memories

Paris…2011..❤

Ploua infernal la Baia Mare, motanul meu e speriat de tunetele si fulgerele de afara..fuge sa se ascunda. Eu ma plictisesc groaznic si incerc sa ma uit la un episod din Monk dar internetul meu nu se grabeste sa-l incarce. Cred ca tot din cauza vremii. Tot gasindu-mi de lucru pana se incarca filmul am dat peste pozele din Paris. A fost asa frumos. Impreuna cu Ionut am cutreierat Parisul de mana, singurei, imbratisandu-ne si sarutandu-ne la tot pasul. Doi turisti indragostiti. Au fost 6 zile superbe. Cateva poze mai jos…

 

92ff076a-8c37-4e2e-8e2a-b5ae115a9d06wallpaper

146

070

174

049

117

243

118

242

111

4b17f0be-f3da-42ed-b5bf-37bf7acac284wallpaper

 

 

Vizitati pagina mea de Facebook aici!

14 responses »

  1. Ce poze frumoase❤ Imi amintesc de cand am fost si noi la Paris, un oras superb!

    Te invit sa arunci o privire in dulapiorul meu: Shop My Closet

    Răspunde
  2. Such a wonderful pictures, honey ^__^

    Lots of love,

    Nicole

    http://www.nicoleta.me

    Răspunde
  3. super poze! am fost si noi in Mai dar nu am ajuns la Versailles, data viitoare🙂

    Răspunde
  4. one day we’re gonna live in paris, i promise, i’m on it ♫

    feel free to visit ma blog n follow me any way you like (fb, bloglovin, whatever…)

    Love ♥ TSG

    http://www.facebook.com/tsg.thania

    Răspunde
  5. Ce poze frumoase, sunteti adorabili! Parisul este minunat, sper sa mai ajung si eu cat de curand. Also ai un par superb!

    Pop Culture&Fashion Magic

    Răspunde
  6. amazing pics, dear!
    visit my blog please, i’ll be so happy)
    maybe we could follow each other? let me know, xoxo

    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    Răspunde
  7. You two make a cute couple! Paris is the perfect place for romance isn’t it? Great pictures!

    XO Imke

    Răspunde
  8. Si eu am vizitat Parisul, e absolut superb, m-as muta acolo😀.

    Răspunde
  9. vreau si euuuu!!!! abia astept si eu vacanta:)
    Ps: in momentul de fata ruleaza un giveaway pe blog, poate vrei sa participi, pupici

    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    Răspunde
  10. ce romantic !!! Frumoase pozele !

    te pup

    Răspunde
  11. Parisul și Monte Carlo sunt orașele mele favorite la momentul actual🙂 Mă bucur că am revăzut și în pozele tale primul precizat ! Am fost și la Versailles și este și el încântător !

    Răspunde

Lasă un răspuns

