RSS Feed

H&M dress

070720132497

Mi-am cumparat o rochita zilele trecute din H&M, super ieftina. Era la reduceri, si desi nu e tocmai genul meu, am zis „de ce nu?” – e lejera, imprimeul e pe placul meu, e perfecta pentru zilele calduroase de vara. Mi-am luat mai multe lucrusoare pentru vara in ziua respectiva, inclusiv sandalutele ( Deichmann ) pe care le port in poze, si care sunt foooarte comode.

???????????????????????????????

Am purtat rochia aseara cand am iesit in oras cu mama si Ionut la o pizza. E asa ciudat, cum sunt plecata de atata vreme la Cluj la facultate, ca ies pe terase in Baia Mare si vad asa putine chipuri cunoscute. Sau mai bine spus, vad asa multa lume „noua”, tineri frumosi pe strazi, pe terase.. Dupa lungi povesti pe terasa la Pizza H ne-am hotarat sa mergem la un film. Mama nu a vrut sa vina cu noi, nu are ea rabdare, plus ca era tarziu, a motivat ea.

070720132489

page

070720132487

070720132485

Dupa ce am dus-o pe mama acasa am mers sa ne luam bilete la The Lone Ranger, un western cu Johnny Depp si Armie Hammer. Filmul a fost captivant, nu pot zice ca nu,  defapt chiar pot zice ca mi-a placut. Insa imaginea de ansamblu e aceea de un film „cu de toate”. Un kitsch simpatic ce imbina momente amuzante, actiune spectaculoasa, goana dupa bani si calareti justitiari totul cu o puternica influenta a stilului western si cu personaje pe masura. Eu v-il recomand, dar sa mergeti sa-l vedeti asa cum am fost noi de la 22:30 pana dupa miezul noptii, pentru ca nu merita sa peirdeti timpul pretios de peste zi🙂.

070720132492

070720132496

Va pup si va astept si pe pagina de facebook a blogului pentru mai multe poze🙂.

24 responses »

  1. Îmi place ținuta🙂 Este ideală pentru o zi liniștită de vară. Mă încântă cel mai mult sandalele, dar toate elementele sunt plăcute vizual, iar tu ești foarte simpatică !

    Răspunde
  2. I absolutely love it, H&M has such wonderful pieces! Thank you again for popping by my blog🙂

    Răspunde
  3. Super!! La zilele toride care ne asteapta, este perfecta!

    http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/

    Răspunde
  4. e foarte draguta rochia si iti vine perfect!😉

    P.s. si noi am fost zilele tercute la film si mi-a placut la nebunie :*

    Răspunde
  5. You are just adorable in this dress!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    Răspunde
  6. E foarte draguta rochia! pup

    Răspunde
  7. foarte frumoasa tinuta!
    te pup

    Răspunde
  8. Antonella C'est moi

    cute look, kisses

    Răspunde
  9. Supercute dress, you look stunning dear… great for hot summer days!😉
    Tnx for visiting my blog, maybe you would like to follow each other via Bloglovin? Kiss

    Răspunde
  10. foarte draguta e
    sa o porti cu placere

    Răspunde
  11. My dad wants to see the Lone Ranger, so I’m glad you found it somewhat entertaining!🙂

    I adore your dress so much–what a cute print it is!–and those sandals are darling.😀 Have a great rest of the weeK!❤

    Răspunde
  12. ok i need to get to H&M IMMEDIATELY! that dress is absolutely gorgeous and so perfect for summer🙂

    xo Marlen
    Messages on a Napkin

    Răspunde
  13. Pretty dress! You look so sweet.

    Răspunde
  14. This dress is so cute on you – looks like especially made for you❤

    xx from Bavaria, Rena

    http://www.dressedwithsoul.blogspot.de

    Răspunde
  15. such a gorgeous dress! i love love love H&M such good prices

    Alexa❤
    http://sleepeatbreathefashion.blogspot.com/

    Răspunde
  16. Cute dress! I love it:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    Răspunde
  17. H&M nu ma dezamageste niciodata, intotdeuna se gasesc lucruri dragute la ei🙂
    Te prinde foarte bine rochia, iar cu noile sandale face o pereche perfecta.

    Răspunde
  18. Subscriu la spusele antevorbitoarelor mele. Rochia este superbă și-ți vine perfect pe silueta ta. Aceeași părere am și despre accesorii.
    Ai o super atitudine în aceste poze!

    Răspunde

Lasă un răspuns

