RSS Feed

Red is for Passion

Aveam o perioada in liceu in care rosul era culoarea mea preferata. Nu zic ca acum nu imi place, insa atunci imi achizitionam numeroase obiecte vestimentare in aceasta culoare. Uneori exageram. Am trecut si de acea perioada. Nu pot sa zic ca am o culoare preferata si ca aceasta predomina in momentul de fata in garderoba mea… poate negrul? Nu stiu. Oricum, rosul este o culoare frumoasa, si desi se zice ca le sta mai bine brunetelor cu el decat blondelor… eu il port cu drag. Si oricum eu sunt roscata :)).

175

DSCN1376

DSCN1382

DSCN1383

DSCN1402

174

DSCN1389

9 responses »

  1. Iti sta foarte bine cu aceasta culoare…:) kiss

    Răspunde
  2. Wow, you look so beautiful in this red top!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    http://www.dressedwithsoul.blogspot.de

    Răspunde
  3. Ai o siluetă perfectă şi genul acesta de combinaţie te prinde 100%.
    Roşu este foarte potrivit pentru tine, fiind blondină.

    Pozele de la mare sunt superbe. Semeni cu o sirenă.

    Răspunde
  4. foarte frumoase pozele!
    te pup

    Răspunde
  5. cute outfit!:) love the color of your lipstick!♥

    http://www.lorietta.cz

    Răspunde
  6. Hi dear, red looks amazing on you, love this savvy chic outfit! Thanks for your suggestions on my previous post🙂 Happy Friday!

    Răspunde
  7. Te prinde bine culoarea🙂
    Rosu e culoare pasionala ! my opinion :”> :))

    te pup

    Răspunde
  8. So stylish, so beautiful! I love your outfit!!

    New Post up…
    ❤ StylishByNature.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

