RSS Feed

Transfagarasan

DSCN1460

Daca la plecare spre mare am mers pe Transalpina, la intoarcere am ales sa mergem pe Transfagarasan. Va spuneam in postarea Transalpina ca daca acolo soseaua nu era algomerata, alta este povestea cu drumul ce traverseaza Muntii Fagaras.  Traseul a fost plin ochi de turisti si de masinile lor parcate la tot pasul. Cu greu am gasit si noi un loc de parcare. Am trecut de Barajul Vidraru, aceasta zona fiind cel mai dificil de traversat, erau prezente si organe ale Politiei si Jandarmeriei care supravegheau si dirijau circulatia. Dupa ce am gasit un loc de parcare, ne-am intors in plimbare la Baraj unde am admirat peisajele absolut sperbe.  Romania este o tara atat de frumoasa, pacat ca nu stim sa o punem in valoare si sa ne facem reclama pozitiva cu ce avem noi mai frumos: natura. 

202

195

203

DSCN1432

page

Ne-am continuat apoi drumul, urmatoarea oprire fiind la Balea Lac. Aici numarul turistilor parca se  dublase, cat despre cel al comerciantilor ambulanti, acesta era triplu fata de tarabele existente la Barajul Vidraru. Era din ce in ce mai frig, asa ca nu am zabovit mult ( ne-a fost lene sa scoatem din bagaje niste haine mai groase ).  Oricum, oboseala isi spunea cuvantul. Eu una ma imaginam deja acasa unde ai mei ma asteptau nerabdatori. Revenind, la lac era plin de oameni care se inghesuiau sa faca fotografii, foarte multi atrasi de bunatatile de la tarabe ( noroc cu temperaturile scazute, ca altfel nu stiu daca se mai puteau numi bunatati ), imagini spectaculoase. La fel si drumul dintre Baraj si Balea Lac, muntii care se inaltau falnici spre vazduhul albastru, jocul de lumini creat de razele de soare care isi faceau loc printre umbrele create de vegetatie… foarte frumos totul!

208

Am mai facut cateva opriri pe traseu,  si acestea scurte, cateva poze, iar mai apoi am intrati toti intr-o stare de moleseala si somnolenta, mai ales ca a inceput si ploaia. Toti, cu exceptia lui Ionut. Soferul nu are voie sa fie somnoros🙂. Am ajuns tarziu acasa, dar oboseala nu ne-a impiedicat sa stam cateva ore in povesti cu ai mei, care ne asteptau cu drag si care intotdeauna asteapta sa le povestesc cum mi-a mers pe unde am umblat. 

211

212

DSCN1461

216

V-am pupat si va astept pe pagina de facebook AICI!

13 responses »

  1. Ce frumoasa este fusta!❤

    Răspunde
  2. Bună! Am citit cu plăcere, mai ales că tocmai ce-am postat câteva rânduri, despre cele două… Felicitări pentru fotografii!

    Răspunde
  3. Fără îndoială avem o țară superbă, iar fotografiile tale susțin acest lucru.
    Îmi este dor de munte, acum…

    Răspunde
  4. Transfagarasanul este un loc de vis. Ma rog, noi am fost nevoiti sa il coboram aproape pe tot cu „pe josul” dar a meritat excursia facuta in acele locuri superbe. Abia astept sa ma intorc, poate la anul reusesc. Pupici

    Răspunde
  5. Wow, very beautiful photos! The best is so amazing too.🙂

    NEW POST: http://www.chriissydollxo.com
    BLOGGER GFC | BLOGLOVIN’

    Răspunde
  6. O femeie frumoasa in fata un peisaj fantastic!

    Răspunde
    • Aia-i tata, daca nu iti iei o fusta scurta sa ti se vada bucile si nu stai cu curul la camera, nu esti pitipoanca autentica.

      @Juergen cam curajoasa dupa parerea mea (are curul jos). Picioare foarte scurte si butucanoase, glezne cat baobabu’. De tzatze nu mai aduc vorba, ca nu-s nicaieri; doua muscaturi de tantar, trec in cateva zile.

      Răspunde

Lasă un răspuns

