RSS Feed

Toamna sau iarna? Eu nu stiu..

Salut! Ce parere aveti despre minunata vreme de afara?  Uff, eu una nu ma simt deloc in largul meu cu aceste temperaturi  (prea) scazute care s-au instalat frumusel fara sa intrebe pe nimeni nimic. E octombrie, dar nu e toamna. A fost septembrie, si tot nu a fost toamna. E aproape iarna, iar eu dardai de frig toata ziua si nu reusesc sa ma mobilizez pentru a face multele lucruri care s-au adunat pe lista mea. Printre care si scrisul pe blog. Nu am avut chef sa scriu, nu am avut chef de poze si inca nu stau bine cu cheful. M-am decis totusi sa scriu… orice. Numai asa poate voi putea sa imi reintru in mana.

Saptamana asta a fost saptamana filmelor. Daca afara nu pot sa stau nici cat sa fac 3 poze, atunci cinematograful este locatia ideala. Si cafenelele.  Am vauzut Thanks for sharing si Runner Runner si avem de gand sa mai mergem la inca vreo doua pana se termina saptamana :)). Oricum noi in anotimpul rece obisnuim sa luam aproape toate filmele la rand. Suntem clienti fideli in cinematografe. Dintre cele doua va recomand Runner Runner, e captivant, mi-a placut mai mult. Primul e o comedie simpatica si cam atat.

33235b08-9901-43ed-8226-593903a269f7wallpaper

Terasa noastra preferata din vara, Camino, s-a transformat intr-o locatie grozava si pe timp de iarna. Ambianta placuta, designul interior, servirea de calitate, vinul si mancarea foarte buna sunt motive sa tot le treci pragul. Mie imi plac foarte mult pastele – as putea manca zilnic, dar nu e tocmai indicata o astfel de dieta – si pot sa spun ca la acest restaurant sunt absolut delicioase. Poate cele mai bune paste mancate de mine intr-un restaurant din Cluj. Si ar trebui sa mentionez si faptul ca pastele sunt facute in casa. Asadar, daca treceti prin Cluj, opriti-va la Camino, in Piata Muzeului, pentru o portie de paste cu gust😉. E chiar in centrul orasului.

021020132729

021020132726

Pentru multi dintre noi au inceput cursurile, prin urmare vom avea de alergat de colo colo, iar eu sper ca vremea sa se imbuneze pentru ca inca ma trezesc greu dimineata, iar daca afara ploua si este innorat nu voi fi motivata sa ajung la timp la ore😐. Voi cum reusiti sa va mobilizati dimineata pentru a fi fresh la primele ore de cursuri?

Ehh, cu toate ne obisnuim pana la urma. Eu abia astept sa ma intalnesc cu prietene dragi cu care nu m-am vazut vara aceasta, iar povestile depre vara sigur vor fi captivante.

8c04c210-2353-4c63-8023-979e12be9af6wallpaper

Pupici!

2 responses »

  1. Cool looks!

    This pasta looks soo delicious!! : )

    xo

    Ester from http://estaers-blog.blogspot.com.es/

    Răspunde

Lasă un răspuns

