RSS Feed

Sunday inspiration

Salut! Salut! Sper ca v-ati inceput frumos ziua si aveti planuri pentru aceasta duminica minunata! Desi mi-am achizitionat multe lucrusoare pentru toamna aceasta, mai sunt cateva trecute pe wishlist. Mi-am pus o cana de ceai si am inceput sa colind internetul in lung si in lat si astfel mi-a venit ideea sa creez un outfit pe Polyvore avand ca piesa de rezistenta fusta de piele. Am in plan sa imi achizitionez una in perioada urmatoare, asa ca sunt in cautare de modele. Mai jos aveti o tinuta pe care eu as purta-o azi in oras daca as avea fusta deja in gardeoba🙂.

 

x

 

 

Va doresc o zi frumoasa si plina de zambete! Pupici :*

3 responses »

  1. WOW, these are beautiful pieces! I’m crazy about the shoes and the bag!

    http://WWW.ROXTHEFOX.COM

    Răspunde
  2. Me encantan los zapatos, divinos!

    Răspunde

Lasă un răspuns

