RSS Feed

Beauty Bloggers Annual Meet Up – editia a II – a

Hello! Hello! A trecut mai bine de o luna de cand nu am mai scris pe blog. Am revenit acum pentru a va povesti despre Beuty Bloggers Meet Up, eveniment la care am participat ieri si care se afla la a doua editie. Ma bucur ca am avut ocazia sa particip anul acesta si sa le cunosc pe iubitoarele de frumusete de la Cluj. Evenimentul a avut loc la Centrul de frumusete Farmec intr-o ambianta foarte placuta. 1401377_541756235909322_774512814_o Fetele au fost tare dragute, subiectele abordate de catre organizatoare mi s-au parut interesante, iar dezbaterile pe seama lor, utile. Eu am aflat lucruri noi, avand in vedere ca ma consider o incepatoare, si am sa ma gandesc cum sa aplic cat mai bine sfaturile primite. La eveniment au participat si doua domnisoare PR de la Nivea care au intervenit in discutii si ne-au expus parerea lor, iar la final am avut parte si de o prezentare Oriflame. Atmosfera a fost foarte faina, la pauza am avut ocazia sa socializam, sa bem un ceai revitalizant de la Oriflame care a mers la fix cu biscuitii deliciosi de la Panemar. 161120132858 1474462_3664677872934_1671836951_n 161120132860 575360_3664694713355_2125585479_n (1) Surprizele s-au tinut lant la Beauty Bloggers Meet Up. Primul cadou a venit de la Farmec. O cutiuta foarte draguta, mov, ne-a intampinat pe fiecare pe locul pe care l-am ales in sala. Restul le-am primit la final, iar eu personal am fost foarte surprinsa cand am vazut atatea pungute cu cadouri. Fetele care s-au ocupat de organizare au facut o treaba extraordinara si merita toate aprecierile noastre. Evenimentul a fost foarte reusit si ma bucur ca am avut ocazia sa particip. 171120132881 1471124_3664681473024_1307841036_n 161120132865 161120132878 171120132880 Dupa eveniment abia asteptam sa ajung acasa sa ma uit in toate pachetele sa vad ce am primit. Eram precum un copil care isi asteapta cadoul de Craciun🙂. Parfumuri, oje, creme si lotiuni, toate minunate. Lucrurile marunte chiar reusesc sa ne faca sa zambim! Am ales cateva produse pe care le voi face cadou mamei mele si cateva probabil le voi adauga la giveaway-ul pe care il pregatesc pentru voi inainte de Craciun.😀

Cel mai tare m-a incantat untul de buze de la Nivea cu aroma de zmeura. Miroase ataaat de bine!❤ De asemenea lotiunea micelara de la Bioderma si fondul de ten Giordani de la Oriflame au fost binevenite. Hidratarea generala imi este asigurata in sezonul rece de lotiunile si cremele primite: Elmiplant va avea grija ca pielea corpului meu sa fie moale si fina, la fel si mainile, care au de suferit iarna. Crema hidratanta de zi de la Nivea este prezenta de ceva vreme in ritualul meu de ingrijire, asa ca stiu sigur ca este exact ce am nevoie iarna asta. Cu Farmec si Golden Rose nu ma pot plictisi de manichiura mea pentru ca o pot schimba zilnic. Mini parfumurile de la Yves Rocher ma duc cu gandul la miresmele frantuzesti atat de potrivite in sezonul rece. B.U. si Cosmetic Plant ma vor ajuta sa fac un cadou frumos mamei mele, careia i se potrivesc de minune aromele de sarbatoare ale produselor B.U., la fel si tenul ei matur se va bucura de noua crema GreenStem de la Cosmetic Plant.

1463058_3664677272919_906404023_n 161120132872 1457753_3664709033713_1261932902_n 161120132864 161120132873 In concluzie…hmm..am petrecut o dupa-amiaza frumoasa in compania unor fete si mai frumoase, am aflat lucruri noi, am descoperit bloguri noi si interesante, am fost rasfatata cu cadouri grozave si.. abia astept sa ne mai revedem. M-am simtit tare bine!

Am ales sa port la eveniment o camasuta inflorata H&M, colanti intr-o nuanta burgundy, pantofi nude Zara, colierul cu perlute pe care l-am primit de la o buna prietena si un ceas Fossil.

Acest eveniment a fost organizat de Anca Pop- All Made up! by Aqua_shell,Coman Cleopatra- Passion For Stylish Life.com si Laura Mariana- Classy and Pink cu ajutorul co-organizatorilor Farmec. Sponsori principali: Yves Rocher, ElmiplantNIVEAGolden Rose Romania,Oriflame,B.U. RomaniaBioderma RomaniaCosmetic PlantAlhamoDent, Cupio, AQUA CarpaticaPanemarOnePAds Web Design. Va pup si va doresc o saptamana frumoasa!

11 responses »

  1. Multumim ca ai fost alaturi de noi si ne bucuram ca te-ai simtit bine! ^.^

    Răspunde
  2. foarte frumos, daca ar fi in mai multe orase, ar fi super!

    Răspunde
  3. Ma bucur ca te-am cunoscut.Te pup

    Răspunde
  4. Pingback: Beauty Bloggers Cluj Meeting 2 » Blog Cosmetic Plant

  5. Ce poze dragute ai.Esti foarte frumoasa.Pupici

    Răspunde
  6. Ce draguta esti tu cu biscuitele si infuzia :)) ma bucur si eu ca te-am cunoscut :* Am vazut ca ai dat like la noul post. Mersi si poate ne vedem la targ :* Te pup

    Răspunde
  7. Pingback: Sunt foarte ”socială” by Sigina

  8. Ador produsele… Or cat de multe as avea tôt nu mas satura…🙂
    http://www.lesfoliesdalina.fr

    Răspunde

Lasă un răspuns

