RSS Feed

Army pants

Brrr! Este atat de frig afara! Stiu, stiu…imediat e decembrie, dar parca tot mai sper la cateva zile insorite. Mai ales ca abia saptamana viitoare voi merge acasa, iar la Cluj nu am nici un paltonas😀. Nu stiu de ce, dar nu ma prea incanta ideea purtatului de paltoane si geci groase. Parca te limiteaza in alegeri vestimentare…plus ca nu mi-am achizitionat nici un model nou pentru iarna care vine si asta pentru ca nu am vazut nimic care sa ma atraga. Deocamdata. Voi cum stati la capitolul acesta? Ceva achizitii noi? Ceva recomandari?

Ieri am iesit in oras cu Ionut sa mancam si am reusit sa-l conving sa-mi faca cateva poze. Nu multe, ca nu prea ii place, zice ca se uita lumea la noi :)). Cu gandul ca vom manca ceva bun si consistent, ne-am ales cu cate o salata, nu tocmai satioasa si asta pentru ca am intrat in localul nepotrivit si era prea frig afara sa mai iesim dupa ce am citit meniul si sa mergem in alta parte. Eh, era deja seara si noi oricum incercam sa ne mentinem in forma. Ne-am consolat cu gandul acesta :)).

page1

Si daca tot a venit frigul, am zis ca macar caciula sa incep sa o port. Eu sunt pro caciuli iarna. Stiu ca strica coafura, stiu ca nu la toate ne sta bine, dar de ce sa nu profitam de confortul pe care ni-l ofera? Plus ca magazinele sunt pline de diferite modele, de la palarioare girlie la caciuli colorate sau cu mesaje haioase si diferite aplicatii. Sunt sigura ca se gaseste cate una pentru fiecare.

Tinuta pe care am purtat-o a fost una comoda, puloverul tricotat mi-a tinut de cald,iar in ce priveste pantalonii army, ei sunt o noutate in garderoba mea. Nu sunt tocmai stilul meu dar mi-au placut si am zis sa le dau o sansa.

 

191120132902

 

191120132905

 

191120132901

 

191120132900

 

191120132907

 

 

Va invit si pe pagina mea de facebook Blog Lorena Marchis! Pupici!

 

12 responses »

  1. Imi place mult outfit-ul. Este lejer dar chic.
    Si eu sunt pro caciuli dar mai astept putin pana le scot din dulap. Iti sta foarte bine. te pup:*

    Răspunde
  2. Nici sotului meu nu-i place sa-mi faca poze.Il fortez si reactioneaza ca un copil rasfatat🙂 Iti vin bine pantalonasii si te prind.Eu mi-am gasit o canadiana crosetata foarte lata (imi acopera jumatate de cap), care are aplicata o floricica crosetata.E tare haioasa.Si mie imi plac caciulile.Nu-mi place sa-mi fie frig la urechi.

    Răspunde
  3. Vai si prietenul meu e fotograful personal :)) face mofturi dar nu are ce face in cele din urma😀 Foarte frumoasa tinuta, pantalonii sunt superbi intr-adevar. Si eu trebuie sa ma apuc de purtat caciula ca deja e frig la Cluj se pare :))

    Răspunde
  4. Si la mine Dan e fotograful! Dar el nu comenteaza, ii place..ma asculta, eu il dirijez :)) Doar ca uneori eu zic stop, ca nu-mi place ca se uita lumea la mine… Cateodata se opresc din drum si se uita de parca ce fac :))

    Răspunde
  5. Îmi plac fotografiile foarte mult.
    Emani optimism și voie bună și îți urez să rămâi așa toată viața.
    Ținuta mi se pare foarte cool și îți vine excelent!
    Mulțumesc pentru comentariu. Rezonez 100% cu tot ceea ce ai scris.

    Răspunde
  6. Ce bine iti sta, imi plac pantalonii army foarte mult!

    Răspunde
  7. hmm:D am vazut si eu o pereche de pantalonasi cu imprimeu army, dar sunt de trening si nu cred ca merg iarna, daca nu gasesc blugi o sa astept pana in primavara cand pot sa-i asortez cu adidasi si un sacouas:D hihi:D Imi place la nebunie outifit-ul tau!😀 I love your hair!❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

