RSS Feed

DIY – Cinnamon Candle

E prima data cand fac un DIY  pe blog, am fost putin stangace, asta si pentru ca planul initial mi-a dat batai de cap. Intr-una din zilele trecute ma uitam pe un site de cadouri de Craciun, genul „cosuri cu bunatati”, iar unele cosuri contineau si o lumanare ca ceea pe care urmeaza sa v-o prezint. Pe moment nu mi-a trecut prin gand ca as putea sa fac eu una la fel, ma gandeam doar ca pretul cosului este exagerat (cateva sute de lei ) si ca ar trebui sa ma uit prin magazine dupa o lumanarica cu bastonase de scortisoara. Si tot gandindu-ma eu asa, mi-am amintit ca am in dulapiorul cu condimente niste bastoane de scortisoara. Bastoane care zaceau de ceva vreme acolo si care si-au pierdut din intensitate, prin urmare erau numai bune sa-mi serveasca la decorarea unei lumanari.

M-am asezat comod si am devenit dintr-odata foaaaarte creativa😀. Asta pana ce mi-am dat seama ca lipiciul nu imi foloseste decat sa imi lipeasca degetele intre ele, nicidecum la fixarea bastonaselor de scortisoara pe o lumanare. Bineinteles ca daca sunteti persoane calme si rabdatoare probabil lipiciul merita o sansa din partea voastra, dar cu mine nu prea i-a mers. Asa ca, desi in poze apare si lipiciul, eu nu l-am mai folosit. Aveti nevoie de:

– 1 lumanare de grosime medie/mare

-bastonase de scortisoara ( eu am avut nevoie de 15 – numarul difera in functie de grosimea lumanarii )

-lipici/superglue sau o alta lumanare

-o panglica ( panglica mea a fost cam scurta si nu am reusit sa-i fac o fundita draguta )

– rabdare😀

231120132927

Aveti grija pe ce suprafata lucrati, asezati o hartie sub daca va hotarati sa folositi o a doua lumanare ca si mine. Am ales o lumanare crem de grosime medie, am considerat ca va contrasta frumos cu nuanta bastonaselor. Lumanarea mai subtire am aprins-o si cu ajutorul ei am picurat ceara topita pe suprafata lumanarii „vedeta” si repede, repede am lipit un bastonas. Am aplicat putina presiune pe el cateva secunte iar apoi am trecut la urmatorul bastonas. De fiecare data am umplut spatiile dintre ele cu ceara pentru o fixare mai buna.

231120132931

La final am curatat ceara care se lipise inestetic pe bastonase in exterior. Se dezlipeste foarte usor odata intarita. Apoi am legat panglica in jurul lumanarii si am facut un nod timid, deoarece a fost prea scurta pentru a face o fundita😦. Tot ce am folosit aveam acasa, nu a trebuit sa cumpar, asa ca proiectul meu nu m-a costat aproape nimic.

REZULTATUL

231120132934

231120132943

231120132951

231120132946

231120132937

 Scortisoara se numara printre condimentele mele preferate atat ca gust dar si ca aroma. Aceasta perioada a anului este una care promoveaza aroma de scortisoara de la prajituri, vin fiert si ciocolata calda, la lumanari parfumate, geluri de dus si lotiuni de corp. De ce sa nu o folosim si ca decor?  Mie imi place ce a iesit si mi se pare o decoratiune estetica. Sigur ii gasesc un loc bun in perioada sarbatorilor acasa, printre restul decoratiunilor de Craciun. Deocamdata va sta cuminte pe biroul vechi din camera de la Cluj.

Culoarea lumanarii poate varia, la fel si dimensiunile. Eu probabil voi mai face inca doua de dimendiuni diferite, cred ca vor arata dragut impreuna. In loc de panglica puteti folosi sfoara, fundite, nasturei sau flori uscate. Totul tine de imaginatie.

Ce parere aveti despre rezultat? Cred ca este o idee draguta care isi poate face loc in pungutele cu cadouri pentru cei dragi. Sigur vor aprecia munca depusa🙂.

Fiti creativi dragii mei❤! Va pup!

13 responses »

  1. foarte frumoasa ti-a iesit lumanarea. si parca vad acolo un lip butter cunoscut😉

    Răspunde
  2. Imi place foarte mult ornamentul tau . E o idee foarte buna . Ar trebui sa faci mai multe postari…🙂 te pup
    http://www.lesfoliesdalina.fr

    Răspunde
  3. Hey, un proiect DIY foarte simplu si interesant.
    Ador tot ceea ce pot face singura iar costurile nu sunt foarte ridicate.
    Sigur voi incerca si eu acest model de lumanare, mai ales ca e cu scortisoara, iar scortisoara se numara si ea printre condimentele mele preferate.❤
    Multumim pentru idee.🙂

    http://venuschic.blogspot.ro

    Răspunde
  4. Ce dragut ! o sa incerc si eu🙂

    Răspunde
  5. Super! Chiar arata minunat , in ciuda „stangaciei” de care spui😀 mie imi place maxim, si chair voi face cate una cadou prietenelor mele de Mos Nicolae, mi se pare ceva personal si de suflet!

    Răspunde
  6. Hola guapa! te acabo de conocer¿quieres que nos sigamos?
    por mi encantada,te espero..
    http://sonymingoss.blogspot.com.es/

    Răspunde
  7. Lovely idea girl!😉
    Thank you for your comment!
    I am following you on Bloglovin, hope you follow back!

    Giveaway SAMMYdress at Tic Tac Living – International Giveaway

    Răspunde
  8. ciocoiu nicoleta

    imi place ideia ta si am si batoane cumparate ,dupa o lumanare sa ma uit si o bentita frumoasa .. pop

    Răspunde

Lasă un răspuns

