RSS Feed

Golden Rose Holiday 54

Daca in articolul anterior am scris despre primul meu proiect DIY ( exceptand cele pe care le-am facut pana prin clasa a IV – a, pe vremea cand nu aveam blog si nici internet😀 ), am decis sa scriu si despre produsele de beauty care imi atrag atentia in mod deosebit. Prin urmare, azi va voi vorbi despre o oja pe care am primit-o cadou si de care sunt foarte incantata.

holiday-54

Golden Roses Holiday 54 este o oja care are in compozitia sa doua tipuri de glitter argintiu, unul mai fin, care asigura baza, iar altul format din niste particule mai mari si mai evidente care ofera un joc de sclipiri deosebit. Aceasta oja are o consistenta texturata, nisipoasa. La inceput mi s-a parut ciudata senzatia pe care am simtit-o la atingerea hainelor sau a parului, insa m-am obisnuit repede. Desi am avut impresia ca voi agata materialele mai fine din diferite obiecte vestimentare, acest lucru nu s-a intamplat.

001

006

009

Dupa ce mi-am imbracat frumos unghiutele cu aceasta oja prima mea impresie a fost aceea ca este perfecta pentru sarbatorile care urmeaza. Ce imi place si mai mult este faptul ca din anumite pozitii pot observa si sclipiri mov. Un mov placut care se imbina perfect cu particulele argintii.

Puteti intra pe pagina de facebook Golden Rose Romania pentru a afla mai multe detalii despre cum puteti achizitiona aceasta oja sau alte produse care va fac cu ochiul.

004

011

003

Pentru un prim review, daca pot sa il numesc asa, sper ca am oferit informatii suficiente despre aceasta oja care m-a cucerit si m-a determinat sa va scriu despre ea.

Va pup!

6 responses »

  1. Foarte frumoasa ! Merge de minune de sarbatori🙂

    Răspunde
  2. superba❤ ai surprins-o foarte bine in poze🙂

    Răspunde
  3. Foarte frumoasa oja, mi-am comandat-o si eu acum 2 zile, astept sa o primesc😀 Am una tot, in genul, dar de la OPI si pe visiniu. :*

    Răspunde
  4. Este foarte frumoasa, o am, chiar daca se cursta greu! :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

