RSS Feed

In asteptarea sarbatorilor :)

Pe fundal se aud colinde. Imi pregatesc o cana cu ciocolata calda, presar putina scortisoara si ma asez confortabil. In drum spre casa, azi, mi-am cumparat ultimul numar al revistei Cosmopolitan asa ca in seara aceasta o voi rasfoi. Am cumparat si cateva lucrusoare decorative, le-am insirat pe pat si le-am admirat pret de cateva clipe. E asa placut sa simiti spiritul sarbatorilor ce se apropie! Imi fac atatea planuri, am atatea ganduri incat cred ca am  sa-mi iau o agenda si un stilou si o sa imi notez toate ideile,  pentru ca altfel o sa le uit.

Astept cu nerabdare sa impodobesc bradul si sa impachetez cadourile celor dragi. In fiecare an este o atmosfera asa primitoare la mine acasa. Tata aduce bradutul, il curata si il aseaza in suport la locul lui, apoi merge sa puna luminitele la geamuri si afara, la balcoane. Ma trimite in curte sa vad daca sunt puse bine, daca lumineaza frumos. Impreuna cu mama aleg globurile si incepem sa le asezam frumos pe crengute. Zizy, pisoiul meu, incearca sa mai fure cate un ornament, si ajunge sa se infasoare singur in margelutele aurii. E asa simpatic! Voi cu cat timp inainte de Ajunul Craciunului impodobiti bradul?

Cand ma gandesc la Craciun simt deja aroma de portocale si scortisoara, mireasma vinului fiert cu mirodenii care se ridica in incapere, cetina verde concureaza si ea cu al ei miros specific. Cum sa nu iubesti Craciunul? Cete de colindatori ne trec pragul si ne incanta cu colinde minunate, prieteni dragi si familia se aduna la masa in seara de Craciun, iar urmatoarele zile o tinem tot intr-o sarbatoare.

Voi cum stati cu pregatirile? V-ati gandit la tinutele pe care le veti purta in seara de Craciun si in zilele de dupa? Eu am atatea idei, si mi-am luat una alta, dar parca tot nu e ceea ce vreau. Dar mai am putin pana atunci ( mama mi-a spus deja ca ma asteapta spalatul ferestrelor😐 si nu sunt putine ) , asa ca, printre curatenie, bucatareala si impodobit casuta in straie de sarbatoare, sigur voi gasi si hainutele potrivite.

Mai jos va arat cateva tinute care se potrivesc in diferite situatii, in functie de locatia in care va petreceti sarbatorile, persoanele care va inconjoara si de stilul personal. Doriti sa atrageti toata atentia asupra voastra sau doriti sa va simtiti comfortabil? Indiferent de ce alegeti, nu uitati de accesoriul perfect: zambetul din suflet!

vbb

gh

x

x (1)

fff

Sper ca aceste colaje pe care le-am facut sa va inspire. Eu m-as simti foarte bine purtand fiecare outfit prezentat, si avand in vedere faptul ca sarbatorile de iarna sunt un prilej de a petrece timp pretios cu familia si prietenii, de a merge la biserica, este de asemenea, si perioada in care sarbatorim, mergem la petreceri, ne vizitam prietenii, rudele, mergem prin restaurante sau colindam strazile luminate din marile orase. Prin urmare trebuie sa fim pregatite cu tinute variate pentru ca de acum inainte vor incepe sa apara diferite propuneri si invitatii si ne vom simti nevoite sa le onoram pe toate. O data in an e Craciunul!

Dar pana la Craciun, mai avem de facut un lucru. Si anume sa ne curatam ghetutele si sa le pregatim pentru Mos Nicolae. Ati fost cuminti anul acesta? Eu cred ca da😀. Asa ca va doresc sa gasiti vineri dimineata in ghetute muuulte cadouri frumoase si oferite din suflet.

Pupici!

3 responses »

  1. Sunt minunate alegerile tale si e minunat si modul in care iti petreci sarbatorile. Eu nu prea fac mare chestie, asa ca de cele mai multe ori imi iau haine cat mai groase pentru mers la munca sau la plimbare.😀 Te pup dulce, esti o frumoasa! Atat la fizic cat si la suflet!❤

    Răspunde
  2. ciocoiu nicoleta

    da imi place alegerea ta ,miar place sa fie si in garderopa mea ,botinele sunt atat de frumoase ..

    Răspunde

Lasă un răspuns

