RSS Feed

It’s Giveaway time!

Ce mai faceti? A fost darnic Mos Nicolae cu voi😀 ? Eu cred ca ati avut ghetutele pline de bunatati. Si cu mine a fost darnic, am primit niste cadouri frumoase pentru care sunt recunoscatoare❤ . Si daca tot e perioada cadourilor, m-am gandit sa ofer si eu un cadou micut, ca asa este frumos de sarbatori. Magia sarbatorilor se gaseste in lucrurile marunte oferite din suflet.

Am pregatit niste briose parfumate si colorate pentru voi❤. Cadoul consta in:

1. Nivea Double Effect demachiant pentru ochi 125 ml

2.Mini apa de parfum Tendre Jasmine Yves Rocher 5 ml

3. Balea masca hidratanta cu extract de papaya

4. Oja Farmec Muddy Boots

5. Oja Farmec Wilted Rose

6. Crema de maini L’occitante 10 ml

7. Gene false din par natural Capio

8. Gloss pentru volum Sexy PulpYves Rocher

9. Mini crema corectoare a porilor dilatati Bioderma 5 ml

161220133005

061220132971

CE TREBUIE SA FACETI:

 LIKE PAGINII DE FACEBOOK BLOG LORENA MARCHIS AICI

 SHARE PUBLIC LA  ACEASTA POSTARE PE PAGINA VOASTRA DE FACEBOOK

LASATI UN COMENTARIU LA ACEASTA POSTARE IN CARE SA VA TRECETI NUMELE, ADRESA DE EMAIL SI LINKUL  CATRE SHARE-UL PUBLIC DE PE PAGINA DE FACEBOOK

Concursul incepe astazi, 06.12.2013 si se termina in data de 24.12.2013. Castigatorul va fi ales cu ajutorul site-ului random.org si il voi anunta in data de 26.12.2013.

Bafta! 

125 responses »

  1. Veronica Picioroaga

    fb: veronica picioroaga
    veronicapicioroaga@yahoo.com

    Răspunde
  2. Multumim pentru concurs!
    Ti-am dat like la pagina de facebook cu numele Anamaria Panait
    Si share aici https://www.facebook.com/AnamariaFilimonz/posts/452192194886403
    Te invit si pe blogul meu la cel mai nou giveaway unde poti castiga cosmetice Flormar dar nu numai!🙂
    Sarbatori fericite!Te-am pupat!

    Răspunde

Lasă un răspuns

