RSS Feed

Lapte de corp hranitor sub dus de la Nivea

Azi am decis sa va vorbesc despre un produs la care eu nu prea i-am dat sanse. Este vorba despre laptele de corp hranitor sub dus de la Nivea. Stiu ca a aparut de ceva vreme si probabil ati citit destule despre el, ati vazut reclame publicitare, sau chiar l-ati incercat, insa am ales sa scriu despre el tocmai pentru ca e un produs in privinta caruia m-am inselat.

Cand am vazut prima data reclama acestui lapte de corp, reactia mea a fost una reticenta. Adica de ce m-as da cu o crema ca mai apoi sa o spal de pe piele? De ce sa renunt la clasica lotuine  in locul uneia pe care o sterg cu prosopul de pe corp? Mda… nu cred ca va ajunge la mine in baie acest lapte de corp sub dus, mi-am zis atunci.

Si totusi… produsul a intrat in posesia mea sub forma unui cadou. Curioasa din fire cum sunt, bineinteles ca l-am luat cu mine la dus cu prima ocazie. Ia sa vad eu ce-i de capul tau, ma gandeam.

231120132923

Eu am pielea sensibila, iar dupa ce ies de la dus pielea mi se inroseste si ma „strange”. Intotdeauna pana ieseam de la dus, pana ma stergeam,pana ajungeam in camera sa ma dau cu crema de corp, simteam un disconfort la nivelul pielii. Ei bine, de cand am intrat in posesia acestui lapte sub dus pot sa spun ca dupa utilizare confortul meu a crescut. Faptul ca imi hidratez pielea inainte ca intreg procesul imbaierii sa ia sfarsit a facut ca senzatia aceea de „strangere” pe care o simteam sa fie foarte mult diminuata, uneori chiar sa nu mai apara. Lucrul acesta nu poate decat sa ma incante.

Produsul este usor de folosit:

– te speli cu gelul de dus preferat si te limpezesti

– aplici laptele de corp pe intreg corpul, astepti cateva secunde si te limpezesti din nou

– te stergi frumos cu prosopul si esti gata

Produsul contine ulei de migdale si  promite o piele hidratata si catifelata. Dupa aplicare, ingredientele de hidratare se activeaza in contact cu apa si se absorb in pielea umeda. Mirosul produsului este mirosul clasic al cremelor Nivea, prin urmare pot spune ca este un miros placut.

icon-apply-horz

Parerea mea este ca laptele de corp sub dus de la Nivea este un produs potrivit mai ales atunci cand dupa dus te grabesti sa te imbraci si sa pleci de acasa, deoarece, spre deosebire de alte creme sau lotiuni de corp care se absorb mai greu sau lasa pielea uleioasa sau lipicioasa, in cazul acestui produs nu va veti mai face griji ca vi se vor pata hainele. Pielea ramane catifelata dupa aplicare insa datorita clatirii si uscarii cu prosopul pielea ramane uscata.

Bineinteles ca hidratarea nu este una intensa, nu se compara cu aplicarea unui unt de corp sau a unei creme puternic hidratante, iar catifelarea nu dureaza foarte mult. Avand in vedere ca este primul lapte de corp care se aplica sub dus eu zic ca isi face bine treaba. Sunt sigura ca in timp formula lui se va imbunatati.

231120132924-tile

Nu am renuntat la untul meu de corp pe care il folosesc cu regularitate, insa sunt de parere ca acest nou produs pe care Nivea ni-l ofera este un ajutor real. Perfect pentru femeile active, cu un program incarcat, care nu doresc sa treaca peste etapa hidratarii. Bineinteles, si cele care nu au rabdare sa aplice un lapte de corp clasic pot apela cu incredere la acest produs.

Este foarte usor de aplicat si rapid. Imi usureaza procesul de ingrijire corporala si avand in vedere ca pielea mea se simte minunat dupa ce ies de la dus cu siguranta acest produs va fi adaugat in cosul meu de cumparaturi in momentul in care mi se va termina.

Voi ati folosit acest lapte de corp sub dus? Ce parere aveti despre el?

Va pup!

6 responses »

  1. Și eu îl folosesc și sunt foarte mulțumită de el🙂

    Răspunde
  2. Cunosc si eu asa zisul lapte pt. Corp-dus e super si miroase bine.
    http://www.lesfoliesdalina.fr

    Răspunde
  3. si eu sunt putin reticenta fata de el, dar incepe sa ma tenteze.

    Răspunde
  4. ciocoiu nicoleta

    am primit o monstra candva si am fost curioasa pe loc sa o incerc ,imi place dar nu ma cucerit ..

    Răspunde
  5. Mie imi place la maxim acest lapte de corp sub dus! Deja sunt la al 3 lea tub.😀

    Răspunde
  6. de obicei folosesc unturi, dar cand te grabesti este super ok…nu imi hraneste pielea mea uscata suficient, dar merge!

    Răspunde

Lasă un răspuns

