RSS Feed

O cutie pentru o bucurie <3

Majoritatea simtim spiritul sarbatorilor care se apropie. Ne gandim la bradul pe care il vom impodobi, la tinutele pe care le vom purta, la bucatele care se vor afla pe mesele noastre de Craciun. Dar oare suntem toti la fel de norocosi?

Am inceput deja sa colindam magazinele in cautare cadourilor perfecte pentru cei dragi. Si sunt cativa pe lista noastra: mama, tata, iubitul/a, sora/fratele, prietena cea mai buna… si nici sumele cheltuite nu sunt tocmai de neglijat. Si totusi… am putea renunta la esarfa aceea frumoasa care s-ar potrivi perfect cu noul paltonas, in favoarea unui copil mai putin avantajat? Ganditi-va!

Sunt suflete de copii care tresar la gandul ca poate Mos Craciun anul acesta nu ii va uita, anul trecut s-a impotmolit pe undeva si nu a mai ajuns la ei… sunt parinti care muncesc pentru a le oferi o masa calda copiilor lor si care isi cheltuie ultimii banuti pe factura de la caldura. Nu se mai gandesc la cadoul de sub brad. Sau..care brad? Iarna nu e scurta si nici usoara. Si Mosul…poate la anul.

Imi pare rau ca am aflat abia acum de campania celor de la ShoeBox.ro dar nu e tarziu inca. Mai sunt cateva zile in care puteti sa scoateti ghetulele noi din cutie si sa asezati in ea un cadou micut pentru un copil. Mos Craciun poate sa fie in fiecare din noi. Sa aducem un zambet pe chipul unui copilas!

Din cate am citit pe site-ul celor de la ShoeBox.ro  exista centre de colectare in foarte multe orase din Romania. Sigur este si in orasul tau!

Cadoul nu trebuie sa fie voluminos. Doar cat intra intr-o cutie de pantofi. Cutiile pot contine urmatoarele: dulciuri ( dar nu perisabile gen: fructe, iaurt ), rechizite, obiecte vestimentare ( ciorapei grosi, caciula, manusi etc.) – chiar si folosite daca sunt intr-o stare foarte buna, obiecte de igiena personala etc.

Sunt sigura ca nu e o investitie mare sa cumparam cateva din cele enumerate. Copiii acestia se vor bucura de cadoul facut din suflet. Si sunt sigura ca rasplata pentru fapta voastra o veti gasi sub bradutul de acasa – cadourile pregatite pentru voi de cei dragi.

Intrati pe site-ul celor de la ShoeBox.ro pentru mai multe detalii, pentru a afla locatiile de colectare si alte sfaturi utile, si pe pagina lor de Facebook pentru a vedea poze din anii precedenti si cum arata cutiile impachetate.

cadouri_nunta_pentru_nasi

Am ales sa postez articolul acum, inainte sa plec cu Ionut in oras sa cumparam si noi ceva pentru un copilas, tocmai pentru ca nu mai sunt decat cateva zile si ar fi pacat ca si ziua de astazi sa treaca fara sa aflati de campanie.. O sa fac un update cu poza cadoului nostru mai tarziu cand voi reveni acasa. Poate am reusit sa conving pe cineva.

Daca nu apucati sa duceti un cadou pana la data limita, poate cunoasteti o familie cu copii, sau niste batranei care s-ar bucura de o punga cu alimente, acum in prag de sarbatoare. Amintiti-va sa fiti buni, cateodata ne mai scapa…

Va pup!

Puneti un zambet pe chipul unui copilas!

UPDATE:

Am dus cutiuta pe care am pregatit-o cu drag pentru un baietel de 10-11 ani la un centru de colectare din Cluj pe strada Plopilor nr. 68. Acolo erau cateva zeci de cutii frumos impachetate si inca se mai aduceau.

101220132984

1012201329833

101220132986

Pana vineri mai aveti timp sa faceti si voi o bucurie. Noi ne-am bucurat tare ca am dus o cutiuta. Ne-am gandit sa ma facem una sau doua dupa ce am vazut cate erau la centru. Vom vedea. In orice caz, ne bucuram ca am aflat de aceasta campanie si la anul promitem sa ne mobilizam din timp si sa facem mai multe cutiute pentru copilasi si sa mobilizam cat mai multi cunoscuti de-ai nostri.

Sarbatori frumoase dragii mei!

7 responses »

  1. Am dus si eu prietenul meu 3 cutiute.. Excelenta campanie !😀

    Răspunde
  2. Pregatesc si eu cutia. Joi sunt libera si am timp sa o duc🙂

    Răspunde
  3. ce gest frumos! felicitari pt initiativa, cu siguranta ati facut sarbatorile copilasului mai frumoase🙂
    te pup si sarbatori fericite si tie :*

    Răspunde
  4. Oh ce rău imi pare că de abia acum am aflat😦
    Anul trecut am făcut acest lucru cu liceul, dar pt că anul acesta sunt deja la facultate..parcă am şi uitat de toate lucrurile astea. Sper însă să pot bucura totuşi pe cineva şi anul acesta, iar la anul ..ma pregătesc din timp!

    Felicitări pt gestul frumos pe care l-aţi făcut! Pupici!

    Răspunde

Lasă un răspuns

