RSS Feed

Golden Rose & Gabrini

Buna fetelor! Cum stati cu pregatirile pentru Craciun? Eu printre turele de cumparaturi si curatenie mi-am facut timp sa imi fac si manichiura. Azi va arat cum mi-am imbracat eu unghiutele ieri. De cand am intrat in posesia minunatei oje Jolly Jewels de la Golden Rose m-am tot gandit cum as putea sa o pun mai bine in valoare. Pana la urma am decis ca o baza neagra ar arata perfect cu nuanta 108 din colectia Jolly Jewels, asa ca am ales o oja de la Gabrini nuanta 59.Cei de la Golden Rose au  facut o colectie de sarbatoare absolut superba! Puteti intra in magazinul lor online pentru a vedea intreaga colectie si multe alte produse Golden Rose pe www.cosmania.ro.

098

Am aplicat oja neagra in doua straturi. Are o acoperire foarte buna si nuanta este intensa. Apoi am aplicat glitter-ul format din particule roz intens, roz deschis si argintiu pe varful unghiilor pana spre jumatatea unghiei tot in doua straturi.

092

page

103

Mie imi place rezultatul, mi se pare de efect si zic ca va merita sa ma chinui putin atunci cand ma voi decide sa imi schimb manichiura stiind cat de greu se curata glitter-ul de pe unghii😀. Nu sunt insa multumita de calitatea pozelor, insa mai bine de atat nu am reusit. Din cauza unui accident casnic am o unghiuta mai scurta :)) dar inca nu m-am decis sa le scurtez pe toate. Mai astept putin sa vad ce model voi alege sa port de sarbatori pe unghii.

Cei de la Golden Rose au si un concurs pe pagina lor de facebook asa ca puteti sa ii vizitati aici pentru mai multe detalii.

088

096

 

101

Va pup! :*:*:*

15 responses »

  1. Foarte draguta manichiura, perfecta pentru aceasta perioada a anului❤

    Răspunde
  2. Imi place mult de tot,mai ales culoarea.🙂

    Răspunde
  3. foarte fain🙂

    pacat ca unghiile mele-s mici de tot…nu pot sa fiu asa creativa.. dar arata super modelul!

    Răspunde
  4. o am si eu, o dadeam singurica, acum am o idee🙂

    Răspunde
  5. Cat de bine arata!Foarte potrivite pentru sarbatori (cred ca mi-ai dat o idee😀 ).
    Te pup

    Răspunde
  6. foarte dragutza manichiura🙂

    Răspunde
  7. E superba oja de la Golden Rose!! Si manichiura ta e tare frumoasa si eleganta.🙂

    Răspunde
  8. Foarte drăguță manichiura ta ^_^

    Răspunde
  9. wow , cat de bine arata. de obicei nu imi place combinatia rosu negru dar pe aceasta o ador !
    pupici

    Răspunde
  10. minunata oja:D Sarbatori fericiteeee!❤

    Răspunde
  11. ce dragut a iesit❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

