RSS Feed

Craciunul anul acesta :)

Ce frumoase sunt sarbatorile de iarna! Am asteptat cu nerabdare Craciunul pentru ca intotdeauna imi ofera o bucurie nespusa. Am venit acasa de la Cluj mai repede pentru a o ajuta pe mama cu curatenia si cumparaturile. Bradutul ajunsese la noi cu o saptamana inainte si abia asteptam sa vina momentul potrivit pentru a-l impodobi. Duminica seara, inainte de Craciun, cand totul era aproape gata, am inceput sa punem luminite la balcoane si in ferestre si apoi sa impodobim bradul pe care tata il montase cu cateva ore inainte in living si care astepta falnic sa ii punem straie de sarbatoare.

005

026

page1

page2

Iar rezultatul este acest minunat bradut natural care mi-a umplut casa cu miros de cetina verde. Bineinteles ca in timp ce il impodobeam nu au lipsit colindele si aromele de scortisoara si portocale.

017

In Ajunul Craciunului am fost vizitati de colindatorii cu straita, cum e traditia la noi  in Maramures. Copilasii au fost foarte simpatici cu straitele care le ajungeau pana la genunchi si au colindat atat de frumos.

page4

031

Noi nu locuim la tara la Ciolt, unde ne-am facut casuta, ci in Baia Mare. Venim doar de sarbatori si in weekend-uri, iar mie imi place sa-mi petrec verile aici. Asa ca nu am respectat traditia intru totul si in loc de  traditionalii cocuti am dat copiilor ciocolata😀.

Au urmat apoi prietenii si familia care ne-au trecut pragul si cu care am stat pana dimineata si am mancat tot felul de bunatati, am baut vin si am povestit vrute si nevrute. Eu m-am bucurat mai ales ca am stat acasa in seara de Craciun cu parintii mei iubiti si cu Ionut, am desfacut cadouri si ne-am facut planuri pentru zilele ce urmau.

page2

015

016

012

004

015

Cadouri au fost multe si frumoase anul acesta dar nu am poze cu toate. Si asta si pentru ca majoritatea le-am primit incepand de saptamana trecuta, prin urmare nu le-am gasit sub brad. Dupa cum vedeti, am primit un ceas Fossil superb, un sirag de perlute cu cercelusi asortati si un parfum Premiere Luxe de la Avon, o pereche de cercei din aur pe care de cand i-am primit nu i-am mai dat jos din urechi :)) ( asa fac mereu cu cate ceva nou, pana ma plictisesc de ei ). Am mai primit hainute si cosmetice si bineinteles si eu m-am cadorisit inainte de Craciun cu doua rochite, doua fustite, nister cizmulite elegante si cateva accesorii. Voi ce ati primit de la Mosul?😀

261220133016

Sambata seara am incheiat si noi cu vizitatul prietenilor si cu asteptatul musafirilor. Multe invitatii nu le-am putut onora din lipsa de timp, dar zile de vacanta mai avem, asa ca sunt sigura ca nu o sa am timp sa ma plictisesc.

Sarbatoarea Craciunului este un prilej de bucurie si de iertare, este perioada aceea din an in care indiferent pe unde te poarta scoala/serviciul/viata te intorci acasa pentru a petrece alaturi de familie, pentru a depana amintiri si pentru a face altele noi. Am fost putin dezamagita de lipsa zapezii, parca si acest lucru trage un semnal de alarma ca traditiile incep sa se piarda..😦. Dar totusi, sunt recunoscatoare pentru aceste clipe si ma bucur ca am avut parte de niste zile frumoase alaturi de oameni frumosi.

Cum ati petrecut Craciunul? Ce planuri de revelion aveti?

Va pup!

5 responses »

  1. frumos bradutz ,shi cadourile ,ador sarbatorile de iarna🙂

    Răspunde
  2. Tare dragute pozele si sa te bucuri de cele primite si de timpul petrecut cu cei dragi!

    Răspunde
  3. sarbatori minunate in continuare!

    Răspunde
  4. frumoase cadouri!
    si frumos totul… bradul, colindatorii..ce frumos ca ati primit colindatori🙂

    Te pup si sa ai un an nou cat mai bun ! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

