RSS Feed

Fur hat :)

La multi ani si un an nou plin de intamplari frumoase! Cum ati petrecut la trecerea dintre ani?

In aceasta postare va arat niste poze din prima zi a anului 2014 in care am purtat pentru prima data caciula din blanita primita de Mos Nicolae. Pufosenia gri e foarte calduroasa si comoda, dar e imensa :))). Pozele le-am facut pe un lac inghetat si da, eram pe tocuri. Asa s-a nimerit🙂. De fapt, pozele au fost facute in joaca, ne tot prosteam si radeam de faptul ca eram incaltata cu tocuri si greu imi tineam echilibrul. Dar am decis sa vi le arat. Pacat ca nu am avut parte de zapada, natura in jur parea dezolanta.

010120143044

 

010120143038

 

010120143047

 

010120143041

 

010120143046

 

Va pup!

8 responses »

  1. frumusico :* ce-mi place parul tau❤

    Răspunde
  2. ce bine-ti sta cu pufosenia!!! super bine te prinde🙂

    Pusici!

    Răspunde
  3. la multi ani draga mea ! sa ai un an nou plin de impliniri!
    caciulita e tare simpatica !
    pupici

    http://www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    Răspunde
  4. What a cute couple! You look amazing! I love your hat and pretty coat!

    Rebecca
    http://www.winnipegstyle.ca

    Răspunde
  5. Ce draguta esti, in toate pozele inspiri veselie🙂 superba caciula de blana! Astept si eu zapada sa o pot utiliza pe a mea :))
    Pupici

    http://www.flashforwards.blogspot.com

    Răspunde
  6. ce draguta e caciula❤ lovely pics

    SandraB.ro

    Răspunde

Lasă un răspuns

