RSS Feed

31 de lucruri despre mine… :D

Buna! Ce mai faceti? Eu m-am gandit ca daca tot nu prea ies din casa in perioada asta si tot nu fac poze, atunci macar sa fac o postare in care sa va zic cateva lucruri despre mine, asa, punctat ( am vazut cateva postari de genul…). Si da, este o postare de umplutura :)), dar mi-am promis anul acesta ca voi posta mai des decat in anul ce a trecut, asa ca nu voi lasa ca in perioada sesiunii sa se depuna panza de paianjeni pe aici😀.

1390616_577363418979928_41979038_n

1. Sunt o roscata atipica, fara pistrui si cu o culoare mai putin intalnita printre culorile naturale. Stiu asta de la diferite coafeze si hair stylisti, multi ma intrebau ce nuanta folosesc sau daca m-am vopsit recent :)). Dar eu nu mi-am vopsit niciodata parul. Cica nu sunt roscata, nuanta e blond caramiziu..whatever :-j

2.Sunt stangace, dar scriu cu dreapta si sunt lucruri pe care le pot face atat cu stanga cat si cu dreapta. Totusi, nu sunt ambidextra deoarece predomina lucrurile pe care le pot face doar cu partea stanga.

3. Am o relatie de peste 3 ani cu Ionut cu care ma simt perfect compatibila.

4.Am terminat Facultatea de Drept UBB si Facultatea de Educatie fizica si sport UBB, pe care le-am inceput deodata, cursuri la zi. Acum sunt in ultimul an la masterat – Educatie fizica, fitness si agrement in turism.

5.Am un motan pe nume Zizy si imi doresc mult si un catelus.

6. Stau in chirie la Cluj cu Ionut si cu o prietena, Miha.

7. Nu am stat niciodata in camin in cei aproape 5 ani de studentie si regret enorm acest lucru.

8. Sunt singura la parinti.

9. Sunt corecta din fire si obisnuiesc sa ma manifest verbal atunci cand consider ca se face o nedreptate cu nesimtire, nu doar mie ci si celor din jurul meu. Desi sunt mai certareata si sunt usor irascibila, am avut doar vreo 3-4 certuri pe bune cu Ionut in trei ani. ( Asa, cam cearta si anul :)) )

10. Imi place sa citesc, nu o fac atat de des pe cat ar trebui, iar in rezolutiile anului 2014 intra si cateva carti pe care trebuie musai sa le citesc.

11. Am 1,71 m, 52 kg si port 37 la pantof :))

12. Merg aproape saptamanal la cinema, cateodata si de 2 ori pe saptamana.

13. Imi place sa mananc bine, bun si mult.

14. Ador muzica folk, imi place Emeric Imre si la nunta mea vreau sa dansez pe Nebun de Alb❤

15. Sunt arbitru asistent de fotbal. Deocamdata am arbitrat copii si juniori liga IV.

16. Mi-am dorit inca din clasa a VIII -a sa merg la Facultatea de Psihologie, dar in clasa a XII – a am facut alte alegeri. Inca imi doresc sa studiez psihologia, sunt pasionata. Poate un al doilea master sau poate un doctorat… O a treia facultate nu am de gand sa incep, poate doar la fara frecventa, iar acest domeniu merita mai multa atentie decat prezenta la examene.

17. Imi place sa dorm mult.

18. Vorbesc tare. Cateodata prea tare😀.

19. Imi place mult sa gatesc si sa experimentez. Si imi place si mai mult faptul ca Ionut ma saruta si imi multumeste de fiecare data dupa ce termina de mancat din ceea ce am gatit.

20. Iubesc romantele lui Ion Minulescu!

21. Serialele mele preferate sunt: Dexter, Monk si Doctor House ( nu stiu insa daca as putea sa ma mai uit inca o data la ele, le stiu pe de rost ).

22. Acum urmaresc: Elementary, The Blacklist, Grimm si American Horror Story.

23.  Cred ca sunt dependenta de ciocolata…😐

24. Sunt o varsatoare autentica :)) ( am si ascendentul in zodia varsator )

25. Am un semn ( nev pigmentar ) din nastere destul de mare in  partea superioara a abdomenului. Exact in mijloc. Niciodata in viata mea nu am fost deranjata de prezenta lui si nu am incercat sa-l ascund sub costume de baie intregi.

26. Nu am si nu am avut complexe niciodata.

27. Nu imi plac oamenii invidiosi si nu am simtit niciodata acest sentiment fata de cineva sau ceva. Nu ma intereseaza ce au ceilalti si nici modul cum au dobandit ceea ce au. Nu e treaba mea. E a lor.

28. Sunt innebunita dupa pantofi. As cumpara saptamanal cate o pereche daca as avea bani :)).

29. Nu beau sucuri din comert, doar ce fac eu acasa din fructe proaspete.

30. Ma fascineaza natura, culorile ei si toate fazele prin care trece de-a lungul celor patru anotimuri. Imi place sa cutreier prin paduri si sa merg in diferite drumetii.

31. Sunt o persoana fericita si ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca sunt asa.

1508647_580947948649487_664632153_n

 

 

Va astept pe pagina mea de facebook Blog Lorena Marchis!

21 responses »

  1. Ai facut 2 facultati in acelasi timp ? Felicitari ! Dar cum ai avut timp pentru aman2? Cum ajungeai la cursuri si pe vrei sa devii pe viitor:arbitru sau avocat?
    Aa si de ce regreti ca nu ai stat la camin? Mie nu mi-a placut deloc la camin, nu stiu daca o sa ma pot acomoda.
    P.S. Culoarea parului tau e geniala❤
    te pup:*

    Răspunde
    • Multumesc! A fost greu si m-am confruntat cu destule restante🙂. Imi doresc sa ajung judecator, dar am mult de muncit pentru acest vis. Arbitrajul este un hobby, deocamdata. Dar nu se stie niciodata unde ne duce viata, nu? :))
      Regret pentru ca nu stiu ce am pierdut. Nu cred ca as fi stat mai mult de un an, cunoscandu-ma, dar poate ar fi fost amuzant.Sau poate nu.

      Pupici!

      Răspunde
      • Asa este ! Nu se stie ce ne rezerva viata ! Oricum eu te admir , nu toata lumea reuseste sa faca 2 facultati. M-a batut si pe mine gandul asta dar nu stiu ce sa zic , prefer sa ma axez doar pe o facultate si sa imi dau tot interesul si timpul ca sa stiu ca sunt buna in acel domeniu . Asa daca as fi la 2 facultati ar trebui sa-mi impart timpul in 2. Apropo, una dintre facultati a fost cu plata nu? Eu asa stiam , ca poti sa faci doar o facultate la buget.
        Si in legatura cu caminul , da intr-adevar cred ca te maturizeaza foarte mult dar nu foarte multe persoane pot rezista acolo. Eu nu m-am acomodat. Poate o sa ma acomodez cu timpul , dar tot mai frumos e sa stai cu chirie si sa ai spatiul tau personal .
        te pup

  2. Cred ca am fi putut fi f bune prietene!! :)))

    Răspunde
  3. Ce frumos, multumim ca ai impartasit aceste lucruri cu noi!

    Răspunde
  4. Ce ne asemanam!😀 Mi-a facut placere sa citesc aceasta postare si ar fi dragut daca ne-am strange cateva bloggerite, de ce nu toate, sa iesim la o poveste. Si eu sunt stangace dar scriu cu dreapta. De fapt pot scrie si cu stanga insa nu e descifrabil scrisul. Si tin furculita/lingura in mana dreapta dar cutitul doar in stanga. Nu pot taia cu cutitul folosindu-ma de mana dreapta.
    Eu am stat doar in camin si sincer, fiind si eu ultimul an la master, ma gandesc cat de dor imi va fi. A fost urat la inceput dar simt ca m-a maturizat enorm eu fiind destul de ‘sclifosita’ dupa spusele unor prieteni.

    Răspunde
  5. Si eu patesc exact la fel cu tacamurile😀. Ar fi frumos sa iesim la o poveste.🙂 Pupici!

    Răspunde
  6. Arbitru? foarte tare, ma bucur sa mai aflu despre tine🙂

    Răspunde
  7. Mi-a placut sa aflu mai multe despre tine:) felicitari pentru ce ai realizat pana acum:*

    Răspunde
  8. Vai, ce mi-a placut postarea ta.
    Te admir pentru ca ai reusit sa faci doua facultati atat de diferite in acelasi timp.
    Si esti arbitru? Wow! Mi se pare foarte tare!

    Si sa stii ca pari vopsita :))

    P.S:

    Multumesc pentru comentariul de pe blog🙂
    Acum ti-am descoperit si eu blogul si ti-am dat follow, scrii foarte dragut si avem multe lucruri in comun🙂

    Răspunde
  9. Foarte interesanta postarea, multumim ca ai impartasit aceste lucruri cu noi.
    Gasesc ca avem multe lucruri in comun. Sunt bruneta, dar si eu am fost intrebata daca sunt vopsita, desi nu eram. M-am vopsit doar de cateva ori, ca sa experimentez si alte nuante, dar nu mi-am facut un obicei din asta, ultima oara m-am vopsit acum 9 ani cred.
    Imi place foarte mult sa citesc, imi iubesc biblioteca, si nu pot sa-mi imaginez viata fara carti.
    Am o pisica norvegiana forestiera neagra, o cheama Noire, are 14 ani, iar eu o am de cand avea 6 ani. Ii place sa stea la calculator cu mine.🙂 Acum in timp ce iti scriu sta in spatele meu pe scaunul de la calculator, e locul ei preferat.
    Am si eu o slabiciune pentru pantofi.😀 In ultimele 2 saptamani mi-am luat 3 perechi, doua perechi de botine si o pereche de sandale.
    Sa ai un weekend excelent!

    Răspunde
    • Ooo, ce dragut ca sta cu tine! Al meu doar cand il roade curiozitatea aterizeaza direct cu labutele pe tastatura :)).
      Sa porti cu placere pantofii! E bine ca te pregatesti de pe acum pentru vara, Si eu imi tot propun sa fac asta dar inca nu am reusit.😀 Dar ma bate gandul sa imi comand cateva costume de baie sa imi ajunga pana la vara :)).

      Pupici!

      Răspunde
  10. ce draguta postareeaaa😀 sa stii ca si eu ma regasesc in mai multe puncte pe care le`ai scris aici😀
    btw. la partea cu ciocolata te inteleg cel mai bine :)))
    pupici :*

    Răspunde
  11. Eşti un om frumos şi decent.

    Răspunde
  12. :)) super postare!!
    dacă ai regrete față de cămin te invit într-o zi în Hașdeu și n-o să mai ai!😉
    felicitări pentru realizările tale, se pare că ești un om minunat, plin de viață, care nu stă locului nicio secundă.
    :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

