RSS Feed

Week in photos #1

1525060_10152120385791293_132889594_n

Saptamana trecuta luni imi propusesem sa fac si eu faimoasa postare de duminica in care sa va arat franturi din viata de zi cu zi. Chiar citisem o postare care m-a determinat sa incep cat mai repede aceasta serie ( serie – caci sper ca nu ma opresc la aceasta postare :D ). Un articol de genul instalife postat pentru prima data de o alta bloggerita si la care am lasat un comentariu in care afirmam ca si eu m-am tot gandit sa scriu despre acest lucru. Am lasat acel comentariu si pentru ca in sinea mea stiam ca odata ce am scris/spus/confirmat ca voi face un lucru sunt sanse mult mai mari sa ma tin de cuvant, decat atunci cand ideea ramane la stadiul de… gand ratacit.

Si iata deci si prima mea postare de genul “saptamana in poze”. Nu am reusit sa o postez ieri pentru ca am avut un weekend destul de ocupat.

page

1. Ritualul meu de dimineata inseamna curatarea fetei, cremuire, revigorare si bineinteles doua pufuri de parfum. Mai apoi, in functie de ce planuri am pe ziua respectiva, machiaj sau nu.

2. Am inceput sesiunea, prin urmare citesc, invat, citesc, invat. Si ma vitaminizez zilnic. In poza: cartea necesara pentru primul examen la master si suc proaspat din sfecla, morcov si mar.

3. Exemplul meu de mic dejun: doua oua fierte, o  jumatate de rosie si doua linguri de branza de vaci.

4. Selfie – mi se intampla rar sa imi fac singura poza. Saptamana asta mi s-a intamplat😀.

page1

5. Miercuri dimineata dupa ultimul curs pe semestrul acesta cu colegii la cafea.

6. Sandvis cu ton si porumb & ceai la Il Cafe.

page

7. Paltonul meu portocaliu s-a asortat de minune joi cu soarele care a binevoit sa iasa dupa atatea zile mohorate.

8. In weekend am fost la cabana unor prieteni ( voi scrie zilele viitoare o postare si despre asta ) si am avut parte de doua zile de relaxare si voie buna🙂.

9. Culori fierbinti in semineu.

page1

10. Dolce Gusto & Cosmopolitan

11. Daca tot e weekend la cabana atunci sa fie si aperitivul pe masura😀 :)). Fara remuscari!

page2

12. Yummy tiramisu

13.  Nu am cuvinte sa descriu cat de frumos este sa adormi langa focul din semineu, auzind pe fundal lemnele trosnind si avand langa tine persoana potrivita.

Va doresc o saptamana grozava! Pupici!

 

4 responses »

  1. Sper sa continui cu acest timp de postari :*

    Răspunde
  2. Ce dragut sa ai inceput sa faci si tu week in photos ! La cat mai multe postari! Pupici

    Răspunde
  3. Prima data pe blog si mi-a placut Insta postarea ta… draguta! Demult imi tot propun sa fac ceva de genul, dar mereu ma iau cu altele si uit…😀

    http://diana.doubleweb.ro/little-bit-french/

    Răspunde

Lasă un răspuns

