RSS Feed

Sfaturi de Duminica

De cateva zile am dat like paginii de facebook a Iuliei Albu si am gasit niste sfaturi utile pe care ea le-a dat intr-o duminica persoanelor care ii urmaresc activitatea. Mi s-au parut foarte potrivite si am decis sa le preiau si sa le transmit mai departe azi, duminca.

5 LUCRURI DE FACUT ASTAZI:

1.Spune cuiva ca este prost. Nu te inconjura de imbecili doar pentru ca asa „da bine”, ignorand impotenta lor intelectuala in favoarea pozitie lor sociale.

2.Ajuta un batran. Incepe cu rudele tale mai indepartate pe care probabil nu le-ai mai sunat de ceva timp. Probabil parintii tai au numerele lor de telefon.

3.Mananca o lamaie. Este mai ieftin si mai sanatos decat sa iti omori nervii deschizand astazi televizorul. Este irelevant ce stiri „se servesc” de fapt.

4.Da foc canapelei. Ai lucruri mai bune de facut decat sa iti irosesti viata facand nimic. Eventual fa o vizita unui prieten si bifeaza punctul 1.

5.ZAMBESTE. Maine este luni.

1559374_631988833529383_1316015863_o

9 responses »

  1. 🙂 Nu stiu cu cat l-as ajuta pe unul spunandu-i ca e prost, chiar daca asa gandesc, prefer sa il evit si sa-si dea seama ca nu vreau sa am nimic de a face cu el.
    Canapeaua nici daca vreau sa o arunc nu pot sa ii dau foc, am daruit pe cea veche unor persoane carora le este utila acum.
    Sa zambim mancand o lamaie! :*

    Răspunde
    • Eu am interpretat primul sfat cam asa: sunt persoane pe care nu le poti evita din cauza naturii activitatii pe care o ai – serviciul/colectivul de colegi de la facultate, oricum, persoane cu care trebuie sa intri in contact chiar daca nu iti doresti ( asta fara a renunta la ceva important pentru tine ) si atunci ar trebui sa-i tai din avant la un moment dat cand vezi ca e prost dar ceilalti prefera sa-l perieze din diferite motive. Poate nu ii spui in fata ca e prost ( natura activitatii nu iti permite si nici bunul simt ) dar alegi sa ii raspunzi intr-o situatie si sa reiasa printr-un raspuns inteligen cat e de prost si sa inteleaga si el mesajul. Poate asa castigi si respectul celor care gandeau ca tine dar urmareau alte interese. Iar sfatul vine in ideea in care ai preferat sa ii ignori pana acum prostia, dar penru binele tau psihic trebuie sa te descarci cumva :)).
      Sa zambim! :*

      Răspunde
  2. Sunt de acord, mai putin cu punctul 1 si cu cel care face referire la 1.Nu-i ok sa spui cuiva ca e prost chiar daca asa ni se pare pe moment. As schimba punctul 1 cu ” Fii echitabil”.In rest din punctul meu de vedere sunt ok.

    Răspunde
  3. Love the detail of this art! The headscarf pattern is exquisite and the layered sunglasses are so edgy!

    Răspunde
  4. 1 poate fi înlocuit foarte bine cu: spune cuiva că greșește.
    pe mine nu mă încântă Iulia Albu în mod special, dar ce zice ea aici este destul de interesant🙂

    Răspunde
  5. incep cu zambetul, dar nu dau foc canapelei ca mi-a luat-o soacra-mea…si imi da ea mie! :)))

    Răspunde
  6. Interesante sfaturi, desi cam interpretabil . :))

    Răspunde
  7. Dupa ce am citit despre Sfaturi de Duminica , nu am putut sa nu le recomand si
    prietenilor mei.

    Răspunde

Lasă un răspuns

