RSS Feed

Week in photos #2

O noua saptamana a trecut si parca nu am fost prea productiva. Nu stiu de ce, dar parca prea repede a trecut. Am o stare de spirit nu tocmai roz, poate si pentru ca am fost putin bolnava zilele astea, dar simt ca trebuie sa fac ceva sa ies din starea asta si sa fiu mai bine dispusa, mai vesela, mai zambitoare.  Eh, fac eu ceva sa imi revin.🙂 Saptamana voastra cum a fost?

Cateva poze facute in aceasta saptamana:

220120143172

O gustare sanatoasa: nuci si un smoothie verde facut din spanac, morcov, mar si portocala.

grudge-match-957279l

Am fost la Grudge Match si a fost un super film. Nu credeam ca o sa-mi placa initial, insa mi-a placut foarte mult si am ras bine. Oricum, cu actori exceptionali precum Stallone si De Niro nu putea sa nu iasa bine.

20140123_004225

Iesire cu colegii de la master dupa o zi cu doua examene.

110120143091

Mic dejun cu Ionut la Panemar in lipsa de alimente in frigider ( alimente care sa ne convina, nu va imaginati ca sufla vantul :)) ) si pentru ca ne era prea foame sa mai asteptam pana facem cumparaturile si pregatim ceva😀.

230120143185

Fursecuri facute de Ionut, o cana de lapte si o noua carte „Unde se avanta vulturii” de Alistair MacLean – asa mi-am petrecut eu joi seara.

005

Am venit la Baia Mare si am uitat sa imi aduc demachiant. Insa acasa am primit de la mama acest lapte demachiant de la Elmiplant. L-am incercat deja si mi se pare foarte eficient. Nu e prea cremos si nu lasa tenul uns dupa folosire.

006

Este prima data iarna asta cand port manusi. Acum putem zice ca a venit iarna. Eu chiar am asteptat sa ninga, desi nu imi place frigul. Parca e mai frumos asa, cu zapada in jur😀. Folosesc zilnic crema de maini de la Elmiplant, miroase minunat si mirosul persista destul de mult. Sunt dependenta de untul de buze de la Nivea, e foarte hidratant. Singurul lucru care nu imi place este ca lasa o pelicula mai albicioasa pe buze daca aplici mai mult decat trebuie. Affinitone de la Maybelline New York e fondul de ten pe care il folosesc de cativa ani si sunt multumita de el, mai ales de formula mai lichida pe care o are. Iar oja aurie de la S-he Stylezone e o achizitie recenta si o folosesc in ultima vreme pentru ca e singura care mi se pare ca se potriveste pe unghiile mele super mici si distruse de unghiile false pe care le-am purtat 3 saptamani.

Va pup si va doresc o saptamana productiva!

Va astept pe pagina mea de facebook Blog Lorena Marchis.

7 responses »

  1. frumos tzi-ai petrecut saptamana🙂 ,iar tu eshti o frumushica❤

    Răspunde
  2. Fursecuri facute de Ionut?:) Cineva e meganorocoasa;)

    Răspunde
  3. Ai avut o saptamana frumoasa, exclud examenele :))

    Răspunde
  4. Faina saptamana ai avut.Imi place week in photos.Am vrut si eu la un moment dat sa fac si am renuntat.Ma gandeam ca nu intereseaza pe nimeni.Poate mai incolo.Pupici

    Răspunde
  5. adorable mix of pics!

    xxo

    Răspunde

Lasă un răspuns

