RSS Feed

Burgundy dress

Buna! A trecut ceva timp de la ultima postare. Am fost foarte ocupata cu sesiunea si nu am avut timp nici macar de postarile  << week in photos >> , ratand deja doua. Dar promit ca in aceast weekend sa postez pozele facute peste saptamana si retroactiv din cele doua care au trecut. Insa pana atunci, in postarea de azi o sa va arat niste poze cu rochita mea visinie si noua mea gentuta H&M.

Nu obisnuiesc sa port rochite de genul, aceasta fiind prima cu o astfel de croiala care isi face aparitia in garderoba mea. Nu sunt sigura daca ma avantajeaza, sau daca avantajeaza pe cineva acest model, insa stiu ca e foarte lejera si usor de purtat. Are in schimb un material foarte sifonabil iar forma atipica ma face sa-mi pierd rabdarea atunci cand incerc sa o calc :)). Oricum, are o culoare care e printre preferatele mele, asa ca acumuleaza plusuri😀.

100220143297

 

100220143291

 

100220143292 (1)

page

 

 

Va pup si va astept pe pagina mea de facebook Blog Lorena Marchis pentru mai multe poze.

11 responses »

  1. cizmele sunt foarte frumoasa🙂 de unde le ai? ;;) :*

    Răspunde
  2. superba rochitza🙂,shi tu o frumushica❤

    Răspunde
  3. Imi place rochita, cu siguranta nu ar veni bine pe femeile bat, ca mine.😛 :))

    Răspunde
  4. Foarte frumusica esti! Iti sta bine in rosu, poate si din cauza ca esti blonda :*

    Răspunde
  5. Eh uite ca tie iti sta foarte bine rochita!😀
    Si gentuta imi place!

    Răspunde
  6. Arata foarte bine rochia si colierul e superb

    Răspunde
  7. Imi place rochia! Si zic ca te avantajeaza f bine🙂
    Imi place mult culoarea.

    Te puuup! :*

    Răspunde
  8. Imi place mult rochita, iti sta foarte bine🙂

    Răspunde
  9. Imi place mult rochita, dar gentuta e grozava! Si se asorteaza tare bine cu cizmele!

    Răspunde

Lasă un răspuns

