RSS Feed

Week in photos #3

Hello, Duminica! Ce mai faceti? Am timp in sfarsit pentru postarea de duminica. Pentru ca am ratat doua postari Week in photos am sa va arat pozele din ultimele trei saptamani. Sesiunea mi-a ocupat tot timpul plus ca in aceasta perioada a fost si ziua mea si ziua a doua prietene, prin urmare a trebuit sa imi fac timp si de sarbatorit :)). Timpul a trecut foarte repede si eu tare mi-as dori sa treaca si mai repede sa ma trezesc intr-o dimineata si sa fie vacanta de vara. Probabil va fi ultima mea vacanta de vara, pentru ca dupa aceea va trebui sa trec si eu la statutul de adult :D…mda.. deja ma gandesc departe. Dar sa revenim in  prezent.

04edf3d8-ce57-4584-a43b-f1394644d451wallpaper

~ O seara in oras cu Ionut in barul nostru preferat din Cluj, Toni’s Pub. Mergem acolo de fiecare data cand vrem sa avem parte de o atmosfera placuta si prietenoasa, povesti lungi si cafea buna. Sau in cazul meu Chai latte spice. ~

paged

~ In ultima perioada am decis sa am mereu flori in camera de la Cluj, ca e tare monotona. Acasa, mama are mereu flori in vaza, mai ales primavara si vara. Ionut a inteles dorinta mea si imi aduce flori de fiecare data cand vede ca cele vechi trebuie aruncate. E tare dragut! ~

~ Crema de la Cosmetic Plant, Green Stem face acum parte din ritualul meu zilnic de ingrijire. Am scris mai multe despre ea aici. ~

~ La Marty asteptandu-mi pranzul, cu un fresh de morcovi si portocale. ~

~ Imi fac aproape zilnic cate un fresh de fructe acasa. Amestec cam tot ce am in ziua respectiva in bucatarie. Cel din imagine este facut cu portocala, mere, telina, morcov si sfecla. Incerc sa am cat mai multe obiceiuri sanatoase, sau cel putin sa compensez pentru zilele in care consum carne de porc. ~

1399221_797843193565664_1770960814_o

~ Pranz vegetarian – supa crema de linte si legume la gratar, la Marty in Polus.  ~

page

~ Mic dejun format dintr-un smoothie din banane, kiwi, iaurt si fulgi de ovaz si seminte. ~

~Mici cumparaturi. Trei oje Gabrini, imi plac pentru ca sunt foarte ieftine si au o gama variata. Eu niciodata nu termin o oja, cu exceptia ojelor in nuanta de rosu sau visiniu, prin urmare nu dau bani multi pe oje, decat cand vad ceva mai deosebit. Mi-am luat si o pudra bronzanta in doua nunate de la Miss Sporty, este destul de ok. ~

~ Cateodata, seara, mi se face pofta de inghetata cu ciocolata de la McDonald’s. Cea cu capsuni e preferata lui Ionut.~

~ Manichiura mea cu glitter verde de la Gabrini. Am unghiutele tare mici si pricajite dar cat de cat, incerc sa am mainile ingrijite. ~

pageq

~ Mic dejun intr-o zi de luni si plimbare cu Ionut dupa cumparaturi la magazinele din cartier. Am purtat roz pentru un inceput de saptamana mai optimist si pentru o stare de spirit mai buna😀 . ~

pages

~ Noua mea achizitie: aceasta superba pereche de stiletto rosii de la Mineli Boutique. Ii ador! Ma bucur tare mult ca am gasit o pereche cu un toc putin mai inalt, pentru ca standardul e undeva la 9-10 cm. Acestia au tocul de 12 cm. ~

pagef

~ Avand in vedere ca temperaturile de afara sunt mai prietenoase, am facut cateva poze in rochita burgundy, lasand paltonasul in masina. Am asortat cu rochita o pereche de cizme maro Stradivarius si o gentuta H&M. ~

~ Lalele galbene si ciocolata❤ ~

7

~ Aveam nevoie de o geanta intr-o nunata de nude/crem si am gasit in H&M una pe plac. E foarte incapatoare, buna de purtat cursuri la facultate si restul lucrurilor pe care le caram zilnic cu noi in geanta🙂. Geanta face parte din cadourile pe care le-am primit de ziua mea de la Ionut. Iubitul meu mi-a mai daruit flori, un tortulet pe care l-am impartit cu prietenii si o vesta din blanita pe care v-o arat mai jos, pe care am comandat-o online si astept sa-mi ajunga. ~

~ Manichiura mea de saptamana trecuta. Am folosit o oja roz (cea din mijloc din poza de mai sus cu ojele Gabrini ), din pacate in poza pare rosie, si un glitter Jolly Jewels de la Golden Rose. ~

pageas

~ Manichiura pe care mi-am facut-o joi seara pentru Valentine’s Day. Am folosit o oja rosie Gabrini si o oja texturata  Golden Rose Holiday in nuanta 54. ~

~ Tinuta pe care mi-am pregatit-o pentru iesirea la cina cu Ionut de Ziua Indragostitilor si produsele cu care mi-am realizat machiajul. ~

~ Parfumul J’adore de la Dior este cadoul de VD de la Ionut. Multumesc dragul meu. ~

pagezz

~ Vestuta de care va ziceam mai sus. Abia astept sa imi ajunga. Sper sa fie la fel  de frumoasa si in realitate. ~

~ Un colier superb cu pietre turcoaz care asteapta sa ajunga la o domnisoara  si noua mea agenda rosie pe care am primit-o de la mama. ~

~ Micul dejun format din banane si kiwi si cafeluta cu fursecuri pe care am baut-o cu mami azi, dupa ce am venit de la biserica. ~

pagegg

~ Am aceste coliere si bratara de vanzare. Gasiti preturile pe pagina mea de facebook in albumul De vanzare! Sunt de la o prietena care mai aduce din cand in cand bijuterii frumoase la preturi accesibile. Eu am hotarat sa o ajut si sa va arat produse pe care mi le-am achizitionat si eu. Poate va plac si voua. ~

Cum a trecut saptamana voastra? Va pup si va astept pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis. Sa aveti o saptamana frumoasa!

6 responses »

  1. Pantofii rosii sunt absolut geniali ! Sa ii porti sanatoasa
    te pup:*

    Răspunde
  2. Fresh-ul facut in casa arata tare yummy! La fel si smoothie-ul! Iar geanta nude de la H&M e superba!❤

    Răspunde
  3. cred că o să încerc și eu crema de față greenstem😀
    iar ce mănânci tu pe acolo…îmi lasă gura apă. și eu obișnuiesc să pap astfel de delicii :))

    Răspunde
  4. superbi pantofii rosii! bravos pentru achizitie!

    Răspunde
  5. Pingback: Week in photos #4 | Lorena Marchis

  6. Cristina Barbieru

    Wooow !! Ce achizitii supebe aiii !! Imi plac la nebunie pantofii rosii !!!!!❤ si geanta e superba , si vestuta , tot !! Pupici ! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

