RSS Feed

Spring weather

Buna! Ieri, temperaturile de afara mi-au permis sa ies din casa mai lejer imbracata. Bineinteles, nu am umblat mult pe jos, in caz contrar prrobabil mi s-ar fi facut frig la un moment dat. Dar aproximativ 10 minute cat am stat departe de masina sau alte locatii unde a trebui sa merg, mie chiar mi-a placut vremea de afara. A fost o zi productiva din punctul meu de vedere, si avand in vedere ca inceputul semestrului s-a amanat la noi pe saptamana viitoare, profit zilele astea sa bifez cat mai multe din obiectivele pe care mi le-am propus pentru urmatoarea perioada si pe care mi le-am notat frumos in carnetel sa nu uit nimic😀. Voi aveti obiceiul sa va notati programul/obiectivele in carnetel? Sau ce altceva va notati? Eu obisnuiesc sa-mi notez tot felul: cheltuielile saptamanale, orarul zilnic cateodata, ce mananc peste zi, pentru a-mi da seama cand fac anumite excese, ce imi pun cu mine in bagaj cand plec undeva, ca sa nu uit ceva acasa etc.

Ma bucur tare ca am reusit ieri sa imi refac omnipass-ul, sa imi fac abonament la sala ( din decembrie nu mi-am mai reinnoit abonamentul😐 ), mi-am facut si programare la cosmetica si mi-am programat si intalnirea cu o buna prietena cu care am tot amanat sa ma vad din cauza programului incarcat din ultimele luni. Am mai bifat si o cafea cu niste amici, cumparaturile pentru acasa si mi-am cumparat si o pereche de cizme de cauciuc – nu planuisem, a fost ceva de genul: vazut, probat, placut si prin urmare de ce nu?.  Am avut o zi destul de ocupata, iar seara am incheiat-o la un ceai in oras cu Ionut.

Tinuta mea de ieri o puteti vedea in pozele de mai jos.🙂

240220143338

pagezz

240220143335

 

240220143343

 

Sa aveti o saptamana frumoasa! Pupici!

3 responses »

  1. Emani multa bunatate ca intotdeauna !:*
    Si eu obisnuiesc sa notez o multime de lucruri : cheltuielile pe o luna , planuri pentru viitor si multe altele…
    P.S. Sa ne arati cizmele de cauciuc ! Sunt curioasa ce model ti-ai ales:*

    Răspunde

Lasă un răspuns

