RSS Feed

Lapte de corp nutritiv – reparator Elmiplant

La multi ani!!! Sa aveti o primavara minunata, infloritoare si plina de iubire❤ ! Este o zi asa frumoasa afara si sunt increzatoare ca vom avea parte de o primavara calduroasa si vesela.

Astazi va scriu despre laptele de corp care si-a facut loc in rutina mea zilnica de ceva vreme. Este vorba despre laptele de corp nutritiv reparator pentru piele foarte uscata de la Elmiplant.

Acest lapte de corp nu are parabeni, parafine sau coloranti si promite o hranire de lunga durata pentru pielea foarte uscata. Are la baza ingrediente 100% naturale si extract de orez si bumbac.

Descrierea produsului: Laptele de Corp Nutritiv – Reparator Elmiplant hraneste imediat pielea foarte uscata , lasand-o hidratata, catifelata si ultra-fina pana la 48 de ore. Formula sa este imbogatita cu ingrediente 100% naturale, obtinute prin metode blande, eco-friendly ce asigura pastrarea proprietatilor substantelor active. Avand un continut ridicat de minerale si proteine, Extractul din bumbac ajuta la restabilirea catifelarii si elasticitatii pielii. Extractul de orez mentine echilibrul natural de hidratare, imbunatatind aspectul pielii si lasand-o fina si radianta.

NUTRI MOIST 48H este un complex hidratant avansat, ce combina puritatea ingredientelor naturale cu cele mai noi tendinte de cosmetologie. Confera hidratare imediata, mentinand-o pana la 48 de ore si imbunatateste senzatia de confort a pielii.

010320143352

Parerea mea : Eu am pielea foarte uscata mai ales pe picioare si am nevoie de o crema foarte hidratanta care sa faca fata nevoilor pielii mele deshidratate. Aceasta lotiune de la Elmiplant mi-a depasit asteptarile deoarece pielea mea este mai catifelata si mai elastica dupa folosire, intra repede in piele ( ceea ce este un plus, deoarece nu trebuie sa astept prea mult pana sa ma imbrac ) dar se mentine o senzatie foarte placuta de hidratare si racorire  de care as putea deveni dependenta :)).  Imi place mai ales sa o folosesc dupa dus deoarece, aplicata imediat, evit senzatia de piele care strange, o problema cu care ma confrunt de obicei datorita apei calde.

Va spun sincer ca pielea de pe tibiile mele este foarte deshidratata si se poate observa cu ochiul liber acest lucru daca uit o perioada de timp sa ma dau cu crema. Este uscata si cateodata mi se exfoliaza. Aceasta problema insa este rezolvata cu succes de laptele de corp de la Elmiplant pentru piele foarte uscata. Parca am o piele noua, moale si catifelata si acest lucru se mentine chiar daca reaplic crema dupa 2-3 zile doar.

Una din placerile cremuirii –  pe langa beneficiile de care beneficiaza piele mea prin aplicarea unui lapte de corp – tine de arome. Adica daca tot ne dam cu crema cu atata sarguinta macar sa avem parte de o terapie si pentru simturile noastre olfactive si nu numai. Ador sa folosesc creme care miros frumos, care sa se mentina pe corp o perioada de timp pentru ca imi dau o stare de bine si am o oarecare satisfactie ca fac ceva bun  pentru mine, ca ma ingrijesc si o sa am o piele tanara mereu, haha! Laptele de corp de la Elmiplant exact asa ma face sa ma simt de fiecare data cand il folosesc. Miroase foarte bine, nu prea puternic, lucru care imi place foarte mult deoarece nu vreau sa ii faca concurenta parfumului pe care il folosesc zilnic. Mirosul se mentine pentru cateva ore si  ma face sa zambesc de fiecare data cand trec prin fata ferestrei deschise si o adiere usoara reactiveaza parfumul discret.

Mai jos aveti o poza cu ingredientele pe care acest lapte de corp le contine:

IMG_8989

Va recomand acest produs pentru ca este cu adevarat hidratant si pentru ca hidratarea se mentine un timp indelungat. Nu pot sa spun ca dureaza chiar 48 de ore, insa cu siguranta ii simt efectul si a doua zi dupa folosire. Miroase foarte placut, are un pret accesibil ( aprox. 13 lei ) si este un produs romanesc, prin urmare merita sa il achizitionam.

Puteti sa vizitati pagina de facebook a celor de la Elmiplant pentru a fi mereu la curent cu noutatile aici.

Va pup si va doresc un weekend placut! Eu am invitati la cina acuma seara asa ca trebuie sa ma pregatesc🙂.

4 responses »

  1. Imi place foarte mult produsele emiplant.

    pupic,

    Nico

    http://www.nicoleta,me

    Răspunde
  2. Sună bine ce povestești aici🙂
    pupici

    Răspunde
  3. Pingback: Week in photos #4 | Lorena Marchis

  4. Pingback: Produse consumate 1 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

