RSS Feed

Week in photos #4

Hello! Ce mai faceti? Cum ati intampinat primavara? Eu deja ma gandesc sa imi achizitionez balerini si sandalute.😀 Cred totusi ca este putin prematur, dar avand in vedere ca anotimpurile nu mai sunt bine delimitate, parca vad ca mai purtam o vreme cizme si intram direct in balerini, fara incaltaminte de trecere. Dar pana una alta, va arat pozele facute in ultima vreme, nu prea multe. Am avut multe activitati, am fost tot pe drumuri, dar nu am facut poze.

2102201433321. Mic dejun

240220143335

2.  OOTD – intr-o zi foarte aglomerata.

260220143345

3.  Noutati de la Zara in garderoba mea❤

240220143334

4. Cafea la Rehab Collage Bar pe Piezisa

page

5. De ziua Adrianei petrecerea a inceput in camin😀. La multi ani inca o data draga mea! :*

010320143352

6. Acum folosesc laptele de corp nutritiv – reparator de la Elmiplant pentru piele foarte sensibila. Puteti citi mai multe despre acest produs aici.

010320143359

7.  De 1 Martie am sarbatorit primavara.

page

8. Nymphomaniac – am fost in urma cu o saptamana la prima parte la Cinema Victoria, pentru ca nu vazusem filmul si la cat s-a vorbit de partea a doua in ultima vreme, am zis ca trebuie sa le vedem si noi. Nu a fost nimic deosebit la acest film. Am si ras, m-am si plictisit si am incercat sa nu judec. Urmeaza sa mergem la partea a II-a.

9. La Non-Stop am fost aseara. E cel  mai bun film pe care l-am vazut in ultima vreme ( merg aproape saptamanal la un film, doua ). Va recomand sa mergeti la cinema, chiar merita. Liaam Neesom si Julianne Moore sunt niste actori exceptionali iar actiunea filmului ne-a tinut in suspans pe toata durata lui.

030320143362

10. Am inceput acest sampon Dan Free antimatreata recomandat de farmacista si sunt tare curioasa daca isi va face efectul. O sa va spun parerea mea despre acest produs dupa ce voi termina tratamentul cu el. Voi l-ati incercat?

Cam astea sunt pozele de la ultimul Week in photos si pana acum. Cum a trecut saptamana voastra? Eu de azi am inceput Postul Pastelui si incerc sa  il tin pe tot. Imi va fi mai greu primele zile dar foarte repede ma voi acomoda. Va pup si va urez o primavara minunata si o saptamana frumoasa in continuare. :*:*:*

9 responses »

  1. sunt foarte curioasă de noul șampon, nu am auzit de el, abia aștept să ne povestești🙂

    Răspunde
  2. Dan Free, abia astept sa citesc reviewul!

    Răspunde
  3. Buna,Lorena!
    Inainte de toate,vreau sa-ti spun ca NICIODATA nu e prematur pentru a achizitiona sandalute,balerini,pantofi…incaltaminte…in general(oups tocmai ti-am dezvaluit unul dintre ”defectele” mele…I love shoes!).In al doilea rand : Imi place stilul si blogul tau🙂.
    Iar in al treilea si nu ultimul rand…o sa te urmaresc cu mare interes.Te pup!
    Cu drag,Roxie T

    Răspunde
  4. Ah, capsuni, mi s-a facut pofta!
    Cred ca suntem destul de aproape de balerini si sandale.
    Pozele sunt frumoasa, imi plac🙂

    O primavara frumoasa!

    Răspunde
  5. Nu am încercat șamponul, dar la începutul acestui an am observat că aș avea nevoie de un astfel de remediu. Chiar azi am încercat două naturale : am tamponat cu o dischetă demachiantă îmbibată în ulei de cocos și suc de lămâie scalpul, am lăsat soluția să acționeze aproape 30 de minute și după ce am șamponat, m-am clătit cu oțet de mere diluat în apă. Nu mi-a venit să cred că aproape am scăpat de problemă ! Îți recomand să încerci și tu🙂, dar să alegi o zi de weekend, fiindcă părul va avea un aspect ușor unsuros și se va simți mirosul oțetului, dar merită. Ieftin, rapid și eficient ! ^^

    Răspunde
  6. Salut, vreau sa va spun ca șamponul anti-mătreața e foarte bun, îl recomand tuturor persoanelor care au aceasta problema. La fel și eu la recomandarea farmacistului am cumpărat pt soțul meu care are un par creț și multa mătreața. Prima data a făcut ca și un tratament utilizând șamponul la fiecare spălare timp de 10 spălări, acuma îl folosește doar la nevoie. In momentul în care mătreața reapare îl utilizează de 2-3 ori pana mătreața dispare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

