RSS Feed

Inca o zi de primavara <3

Imi place sa petrec timp cu iubitul meu. Am fost intrebata de-a lungul timpului daca nu a intervenit plictiseala, avand in vedere ca locuim impreuna de mai bine de doi ani. Si adevarul este ca noi chiar nu ne plictisim impreuna. Cel putin nu inca. Radem mult, avem mereu subiecte de discutie, putem sta ore la un ceai sau un pahar de vin si sa ne facem planuri, sa ne povestim noutatile. Da, mereu avem noutati. E tare placut sentimentul pe care il ai atunci cand iti dai seama ca iubitul tau este si prietenul tau cel mai bun. Am invatat impreuna sa nu judecam ci sa sustinem,  sa nu reprosam ci sa apreciem. Nu suntem perfecti, dar suntem fericiti si asta conteaza acum!

<3<3❤

Sambata am ajuns si noi pentru prima data la Cafeneaua Ragaz. Si tare ne-a placut!😀 Va las cu cateva poze cu tinuta mea. Sa aveti o saptamana grozava!

080320143375

 

080320143377

 

080320143378

080320143376

080320143382

Va imbratisez cu drag! Pupici!

7 responses »

  1. foarte draguta vestuta❤

    Răspunde
  2. primavaratica tzinuta,in Bucuresti e inca frig,eshti o frumushica❤

    Răspunde
  3. Ce dragut e outfit-ul. Imi plac tare mult jeansii si ale tale incaltari. Imi amintesc de oxford shoes🙂

    Răspunde
  4. Foarte dragut outfit-ul😉 Imi place mult vesta, este foarte frumoasa ♥

    Răspunde
  5. Pantalonii iti vin super! Imi place ca sunt lejeri🙂

    Răspunde
  6. Tinuta aceasta ma duce cu gandul la Daisy Duke.🙂 Imi place foarte mult si iti vine foarte bine!

    Răspunde

Lasă un răspuns

