RSS Feed

NOTD – black and gold nails

Azi mi-am facut manichiura si am  ales sa folosesc o oja neagra de la Gabrini No. 59, una aurie de la S-he Stylezone No. 320 si un sclipici auriu.  Vazusem ceva asemanator cu mult timp in urma intr-o imagine pe facebook si azi m-am hotarat sa-mi fac si eu bulinute pe unghii😀.

013

Tare mult imi place oja aurie de la S-he Stylezone, e un auriu discret, pe care l-am aplicat in doua straturi. Peste am facut buline negre si am ales sa colorez unghia de la aratator cu negru, tot in doua straturi. Unghia de la inelar am scufundat-o intr-o cutiuta cu sclipici auriu si gata a fost toata treaba. Am asteptat maxim 10 minute sa se usuce si m-am ales cu o manichiura simpatica.

006

 

015

 

025

 

027

 

021

Ce parere aveti?

Pupici!

12 responses »

  1. draguta cea cu sclipici😀

    Răspunde
  2. super draguta mani..mie nu imi ies deloc bulinutele😦

    Răspunde
  3. ce mult îmi place:x, eu nu prea pot reproduce modele :))

    Răspunde
  4. Hi, I love your NOTD. Very classy.❤

    Răspunde
  5. oh I LOVE this! whenever I try to do my nails all cute like that…it does not turn out well

    Alexa❤
    http://sleepeatbreathefashion.blogspot.com

    Răspunde
  6. Foarte frumoase! Ti-am descoperit blogul ieri:D si imi place foarte mult. Pupici si spor la scris!

    Răspunde
  7. Foarte faina combinatia, imi place mult manichiura ta, Lorena. xo

    Răspunde
  8. Wow, such a stunning design!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    http://www.dressedwithsoul.blogspot.de

    Răspunde
  9. Cea cu sclipici e adorabila🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

