RSS Feed

In love with Spring

Cu temperaturi de peste 20 grade, ieri a fost o zi frumoasa si calduroasa. Nu aveam cum sa ramanem in casa, cand terasele abia ne asteptau🙂.  M-am bucurat ca nu a trebuit sa imi iau geaca pe mine, asa ca o camasuta inflorata s-a potrivit de minune pe vremea aceasta. Si azi soarele e prietenos si ne invita la plimbari prin parc si inghetata. Hai sa nu stam in casa!

Outfitul meu de ieri il vedeti mai jos.

220320143430

220320143427

220320143432

220320143426

2203201434281

Va pup!

Lorena

9 responses »

  1. love the shoes. where?

    Răspunde
  2. Cat e de frumoasa tinuta, camasa este tare frumoasa, dar pantofii sunt mortali😀

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2014/03/spikes-and-leather.html

    Răspunde
  3. superba combinatie! camasa e adorabila!

    Răspunde
  4. Pingback: Week in photos #6 | Lorena Marchis

  5. Cristina Barbieru

    Ce mult imi place acesta tinuta , iti sta super cu acea bluzita , te prinde !!! Si pantofii sunt bestiali !!! Aaaa..sa nu uit , esti o fire care emana bucurie , radiezi ! Pupici ! :*

    Răspunde
  6. Hey! Cum de pana acum nu am dat de blogul tau?
    Il rasfoiesc acum si chiar imi place ce vad! Esti superba si au un paarr..de imi vine sa plang!
    Keep up the good work!

    Răspunde

Lasă un răspuns

