RSS Feed

Review: Lotiune micelara Bioderma Sensibio H2O

Lotiunea micelara Sensibio H2O de la Bioderma este un produs de curatare pentru ten sensibil cu imperfectiuni si iritatii, cu efect de calmare, iar eu l-am descoperit in urma cu 5 luni si de atunci demachiantele mele au fost uitate intr-un dulapior din baie.

Ce sunt micelele? Ei bine, sunt niste molecule sferice care capteaza impuritatile, rezidurile de machiaj, praful si excesul de sebum, prin urmare curatarea si demachierea fetei este mult mai usoara si blanda, fara sa necesite frecarea tenului si fara limpezire.

Bioderma-Sensibio-H2O

Descrierea produsului:  BIODERMA este inventatorul solutiei micelare. Special formulata pentru pielea sensibila, normala sau uscata, solutia micelara  Sensibio H2O curata delicat fata si conturul ochilor îndepartand machiajul rezistent la apa. Micelele din formula sa atrag şi captează impuritatile, mentinând in acelasi timp echilibrul cutanat (fara detergent, pH fiziologic).

Ingredientii activi cu efect calmant si decongestionant previn si reduc iritatiile. Sensibio H2O garantează o toleranta oculara si cutanata excelenta (testat sub supraveghere oftalmologica).

Acest produs NU contine parfum, alcool sau phenoxyethanol.

1459093_752354338114550_2046485967_n

Parerea mea: Folosesc lotiunea micelara Sensibio H2O de la Bioderma zilnic, in fiecare seara si aproape in fiecare dimineata. Dupa cum va spuneam si mai sus, din momentul in care am inceput sa folosesc acest produs am cam dat la o parte lotiunile si cremele demachiante, la fel am facut si cu lotiunile tonice.  De ce? Pentru ca lotiunea micelara mi-a usurat munca. Am redus timpul demachierii poate chiar la jumatate. Indeparteaza foarte usor machiajul, nu trebuie sa aplic presiune pe ten iar la final tenul si ochii mei nu prezinta roseata si iritatii.

Imi place senzatia pe care o am la final, seamana cu cea pe care o am dupa folosirea unei lotiuni tonice, insa nu imi usuca pielea. Dupa lotiunile de demachiere mereu aveam o pelicula uleioasa pe fata si ochii ma usturau de cele mai multe ori. Cu Sensibio H20 de la Bioderma nu am patit acest lucru. Dupa folosire nu necesita clatire si se poate trece mai departe cu ritualul de ingrijire al tenului, putand aplica imediat crema hidratanta si alte produse pe care le folosim.

Fiind mai comoda din fire si avand in vedere ca demachiantele crema imi produceau de multe ori disconfort si procesul dura mai mult, erau seri in care mergeam la culcare fara sa ma demachiez riguros sau preferam sa ma demachiez doar pe fata si gat si sa evit sa imi indepartez rimelul. Lucru foarte daunator tenului meu. Prin urmare eu am gasit produsul perfect pentru mine: lotiunea micelara.

Sunt la al doilea flacon de 250 ml si in curand il voi termina si pe acesta. Un dezavantaj al acestui produs, din punctul meu de vedere, este  pretul. Destul de ridicat – in jur de 42 lei la 250 ml si 62 lei la 500 ml. Este mai economic ca pret varianta de 500 ml insa tot mi se pare mult. Sunt si promotii destul de avantajoase din cand in cand, asa ca voi incerca sa le vanez, daca nu, sunt dispusa sa incerc si lotiuni micelare de la alte firme, la preturi mai accesibile. Macar voi putea face o analiza comparativa.

Ingrediente produs:

AQUA/WATER, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.

 

Pe pagina de facebook Bioderma Romania gasiti mai multe informatii despre produsele Bioderma si puteti participa la concursul care se deruleaza zilele acestea pe pagina lor.

Va pup si va astept si pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis.

Lorena

4 responses »

  1. Sa stii ca am auzit f multe lucruri bune despre produsul asta!

    Cred ca dupa ce se termina al meu imi iau si eu unul🙂

    Pupici

    Răspunde
  2. Cristina Barbieru

    Am citit multe lucruri bune despre acest produs, si este deja pe lista mea de cumparaturi ,desi , si mie mi se pare destul de maricel pretul !😀

    Răspunde
  3. Multumesc pt review! Sunt si eu in cautarea lui, mai degraba a unei promotii si am gasit aici!
    http://www.aldedra.ro/bioderma/sensibio-piele-sensibila/bioderma-sensibio-h2o-lotiune-250-ml-1-1-gratis
    Cica si farmaciile Sensiblu ar avea oferata de 1+1 gratuit! Merg astazi dupa servici sa vad😀

    Răspunde
  4. L-am gasit si aici: http://www.laghiseu.ro/product/Bioderma-Sensibio-H2O-Solutie-micelara-11-Gratis.html
    Doar ca acum am alta problema: de ce o fi atat de ieftin?🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

