RSS Feed

Noua gamă Eucerin Volume Filler

Imi place sa cred ca inca sunt tanara,  ca tenul meu nu are probleme si chiar daca am 24 de ani inca nu constientizez aceasta varsta. Am impresia ca m-am blocat undeva la 18 ani,iar acest lucru este alimentat si de persoane nou intalnite care mai cred ca sunt minora si imi spun asta :)) mai ales cand nu port machiaj. Dar daca la 18 ani nu imi facem griji de posibilitatea aparitiei ridurilor de expresie si nici daca stilul meu de viata mi-ar putea afecta frumusetea si tineretea tenului, acum lucrurile stau putin diferit. Traim intr-o societate in care sa fii mereu pe fuga este la ordinea zilei. Stresul si oboseala sunt aliatii trecerii ireversibile a timpului, iar noua ne revine sarcina sa gasim o metoda care sa ne ajute sa luptam impotriva imbatranirii tenului.

Desi nu am probleme cu tenul momentan, nu unele care sa-mi dea batai de cap, nu am cum sa nu ma uit la tenul iubitei mele mamici si sa nu ma gandesc ca sunt foarte multe sanse sa ii mostenesc problemele.  Si daca ridurile de expresie nu ma sperie privindu-i chipul, portiunea din jurul ochilor, cearcanele si lipsa volumului din aceasta zona ma face sa-mi doresc sa gasesc o gama de produse care sa-mi ofere posibilitatea sa corectez ce e de corectat si sa previn problemele care apar odata cu inaintarea in varsta. Prefer sa fiu trezita la realitate in legatura cu varsta mea de responsabilitatile de zi cu zi decat de ceea ce vad in oglinda dimineata. Prin urmare e bine sa stiu ca la momentul potrivit voi putea introduce in ritualul de ingrijire al fetei o gama de produse care sa imi ofere ceea ce am nevoie pentru a-mi mentine tineretea tenului, fara sa apelez la injectii/bisturiu. Si am gasit si cadoul perfect pentru mama mea : produsele Volume Filler de la Eucerin.

eucerin volume filler

Noua gama Volume Filler de la Eucerin vine in ajutorul tenului matur cu trei produse ( crema de zi, crema de noapte si crema pentru ochi ) dermatocosmetice care promit fermitate, volum si hidratare pentru pielea matura.

Cu trecerea timpului cantitatea de acid hialuronic – responsabil cu mentinerea hidratarii pielii, si colagen  – responsabil cu elasticitatea tenului, se diminueaza, numarul si dimensiunea celulelor generatoare de volum scad, toate acestea ducand in timp la schimbarea morfologiei fetei. Acest lucru se intampla deoarece celulele pielii produc din ce in ce mai putin acid hialuronic cu trecerea timpului, pielea prezentand un aspect tern, uscat, iar prin pierderea colagenului din derm ( stratul profund al tenului ) pielea isi pierde elasticitatea, lucru ce duce la un contur facial mai putin definit. De asemenea, tesutul subcutanat se subtiaza, provocand o schimbare in conturul fetei si al obrajilor.

Noua gama Volume Filler redă volum tenului si ofera fermitate pielii, redefinind conturul facial. Toate acestea pentru ca tenul matur sa dobandeasca mai mult volum si mai multa expresivitate. Un alt avantaj este faptul ca  produsele au FPS 15 şi protecţie UVA impotriva radiatilor solare, contribuind la prevenirea imbatranirii premature a pielii.

Cele trei produse dermatocosmetice  de la Eucerin combina trei ingrediente active :

  • Magnololul – un extract din magnolie, îmbunătateste aspectul pielii activand si stimulând multiplicarea celulelor ce genereaza de pana la trei ori mai mult volum pielii.
  • Oligopeptidele – stimuleaza metabolismul pielii actionand asupra retelei fibrelor de colagen, conferind fermitate.
  • Acid hialuronic – optimizeaza hidratarea pielii si reduce ridurile.

Fiecare dintre cele trei ingrediente prezentate mai sus are capacitatea de a ajunge in cele trei straturi ale pielii -epiderma, dermul si hipodermul, astfel incat fiecare sa primeasca exact ce are nevoie.

Crema de zi pentru ten uscat Volume-Filler ofera o ingrijire intensiva si protectie. Indicata pentru tenul uscat, crema reprezinta o foarte buna baza de machiaj si este non-comedogenica.

ECN_12857_Volume_Filler_Day_Creme_Dry_Skin_open

Crema de noapte Volume-Filler ajuta la regenerarea celulara pe timpul noptii datorita dexpanthenolului. Poate fi folosita pe toate tipurile de ten.

ECN_12858_Volume_Filler_Night_Creme_open

Crema pentru ochi Volume-Filler este special creata pentru zona sensibila din jurul ochilor, ingrijind tenul maturs cu o formula eficienta datorita celor trei ingredient de care va spuneam mai sus.

ECN_12859_Volume_Filler_Eye_Cream

Aceste produse pot fi gasite exclusiv in farmacii. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul celor de la Eucerin.

 

Voi ce produse Eucerin folositi? Ati fi tentati sa incercati noua gama Eucerin Volume Filler?

 

Lorena

 

2 responses »

  1. Buna super eu as fi super fericita sa am posibilitatea sa incerc noua gama Eucerin Volume Filler🙂 multumesc!

    Răspunde
  2. Cristina Barbieru

    Super , mi-as dori tare mult sa incerc acesta gama de produse ! Se stie ca produsele de la Eucerin sunt foarte bune ,insa din pacate nu am avut ocazia sa le incerc ! Cine stie , poate pe viitor ! Pupici !
    P.s : Sa stii ca nu arati de 24 de ani , chiar pari minora😀 .eu cand am vazut prima poza cu tine atunci cand ti-am descoperit blogul , chiar am spus ca ai 18 ani😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

