RSS Feed

Week in photos #6

Se pare ca mi-am facut un obicei sa postez ‘ week in photos ‘ tot la doua saptamani. De cele mai multe ori la sfarsit de saptamana sunt tot pe drumuri, iar mai apoi fac ce fac, si uit. Dar asa se mai aduna poze, si asa nu fac eu foarte multe. Cum va bucurati de primavara? Asa-i ce frumos este sa iesi la plimbare, chiar daca inca e racore, si la cea mai mica adiere de vant sa simti parfumul pomilor infloriti, sa iti sufle vantul cateva petale si in par ?… ah,ce ador cand natura  prinde viata!

 

130320143387

1. Pizza de post :> chiar foarte yuumy!

210320143424

2. Selfie

200320143411

3. Mic dejun : smoothie din avocado, capsuni, banane si lapte de alune de padure

220320143437

4. O seara de jocuri acasa la prietenii nostri se termina de obicei pe la 3 dimineata.

page

5. Paste cu ciuperci la Bistro Mon Ami

6. Bazat pe bestsellerul omonim, semnat de Veronica Roth, filmul Divergent este unul exceptional si va recomand sa mergeti la cinema pentru ca merita.

7. Saptamana trecuta temperaturile ridicate de afara mi-au permis sa port pentru prima data pantofii Zara, pe care ii achizitionasem deja de ceva vreme. Gasiti mai multe poze cu tinuta in postare In love with Spring.

8. Fructe si ceai la micul dejun.

220320143436 (1)

9. Cel mai dragut ursulet! Pentru ca e de la Ionut❤

270320143453

10. Noile mele rujuri de la Maybelline, de care sunt foarte incantata.

1624860_807288259298491_2108334189_n

page

11.  Ziua de sambata mi-am petrecut-o in compania fetelor pana seara tarziu. M-am simtit foarte bine, abia astept urmatoarea intalnire. Deja stim subiectul de discutie.  :))

Acestea sunt pozele mele, sper sa va placa. Vine vara fetelor, ne trebuie costume de baie. Pe pagina de facebook a blogului gasiti in albumul De vanzare! costume de baie pe care le aduc pe comanda. Daca aveti nevoie de un costum nou, anuntati-ma.😉

Va pup si va doresc o saptamana frumoasa!

Lorena

6 responses »

  1. wow ..cat de draguti sunt pantofii !

    Răspunde
  2. Unas fotos geniales, gracias por el comentario, te seguimos desde ya!!!
    Un besazo😉

    Răspunde
  3. I LOVE your fur coat¡¡¡. And this vegetarian pizza too🙂

    Răspunde
  4. Aaah, as putea sa ma uit la Divergent de nenumarate ori! E un film genial dupa parerea mea❤!

    Răspunde
  5. Cristina Barbieru

    Imi plac la nebunie nuantele rujurilor ! Iar tie iti sta foarte bine cu orice te imbraci ! Pupici ! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

