RSS Feed

The ONE by Oriflame

Buna fetelor!

 

Luna aceasta am fost la lansarea noului brand de machiaj The ONE by Oriflame  la Cluj Napoca dupa ce am primit invitatia celor de la Oriflame. Evenimentul a fost unul reusit, iar eu am ramas cu dorinta de a incerca cat mai repede produsele. Folosesc produse Oriflame inca din liceu si nu m-au dezamagit niciodata cele pe care am ales sa le incerc.

The ONE se imparte in trei categorii care incearca sa acopere toate nevoile noastre in materie de machiaj. Astfel putem alege produsele cele mai potrivite pentru noi din urmatoarele game: Frumusete de zi cu zi, Mega impact si Ultra rezistenta.

Capture

 

In ceea ce priveste machiajul meu de zi cu zi, sunt adepta unui machiaj discret prin care sa imi scot in evidenta naturaletea, iar faptul ca am ocazia sa aleg pentru rutina mea zilnica produse special destinate acestui scop nu poate decat sa ma bucure.

one

Ce poate o femeie sa-si doreasca mai mult de la machiajul ei decat rezistenta? Sa nu uitam ca traim intr-o societate mereu in miscare, suntem mereu pe fuga, suntem stresate, dar in acelasi timp ne dorim sa aratam mereu impecabil. Ma incanta ideea de a putea folosi produse rezistente in zilele cand am un program ulta incarcat si faptul ca pot exlude din grijile mele calitatea machiajului dupa ore bune petrecute in jungla orasului. Da, imi doresc sa incerc cat mai repede aceste produse rezistente.

In ceea ce priveste produsele din gama Mega impact, sunt sigura ca nu se dezmint nici ele. Priviri patrunzatoare si buze senzuale pentru petrecerile ce se anunta toata vara.

The ONE

 

Ce parere aveti despre noua colectie The One lansata de echipa Oriflame? Eu sunt nerabdatoare sa incerc produsele si sper sa va pot povesti cat mai curand impresii despre ele. La prima vedere, sunt de parere ca ambalajul in culori vibrante si forme atractive denota calitate si profesionalism si sa nu uitam ca si modul de prezentare este foarte important atunci cand alegem un produs sau un altul.

 

ere

 

Ati incercat deja produsele din gama The ONE sau va tenteaza sa le incercati?

 

Pupici, Lorena

2 responses »

  1. Super ! Si eu m am inscris,asteptam sa vedem ce primim ^_^

    Răspunde
  2. Cristina Barbieru

    Super , asteptam si parerea ta .In general sunt foarte bune produsele oriflame !Pupici ! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

