RSS Feed

Simplicity.

Vine vara! Zic eu… Pe la unii inca ploua, noi nu scapam de vant, serile sunt reci de nu stiu cum sa ma mai cocotez in varful patului cu o ciocolata calda in mana si un nou episod din The Blacklist. Dar eu stiu ca vine vara si abia astept😀.  Tocmai de aceea ma bucur enorm cand prind cate o zi ( maxim 2 pe saptamana ) cu 4-5 ore in care soarele este cald si bun cu noi. Asa ca e simplu! Pantalonii portocalii si o gecuta galbena sunt armele mele cu care vreu sa il conving sa se arate mai des, din ce in ce mai des. Cum altfel sarbatorim noi venirea verii daca nu prin haine colorate si vesele? A da, si cu zambetul pana la urechi in fiecare zi pentru o buna dspozitie exploziva si molipsitoare daca se poate.

DSC00690

Si ma gandesc la rochite si la sandalute, si cand ma gandesc la ele imi amintesc ca pielea mea nu are pic de culoare. Of fetelor, mi-am propus din primavara trecuta ca nu mai merg niciodata la solar. Niciodata nu am facut exces, pentru mine mersul la solar inainte sa vina vara insemna maxim 5 sedinte de maxim 8 minute ultima. Dar totusi… e nociv, eu am multe semne din nastere pe corp asa ca nu pot sa nu ma gandesc ca as putea sa-mi fac rau cu mana mea. Plus ca ma bronzez frumos la soare vara, prind o culoare placuta. Voi ce parere aveti despre solar?  Cu autobronzantul am avut o singura experienta si nu am ramas prieteni, asa ca nu ma incumet…. stiti voi vreunul care sa nu lase pete, sa nu se duca neuniform de pe piele si sa nu para ca nu m-am spalat de o luna? :)) Ma mai gandesc la bronzul organic, la salon, dar cica si ala se duce urat de pe piele. Nu  as avea aceasta problema acum daca nu m-ar astepta doua evenimente in mai la care am de gand sa-mi expun piciorusele in rochii cu dichis si sunt sigura ca nu apuc sa fac afaceri cu soarele pana atunci. Mi-ar placea sa avem la Cluj solare din acelea in care iti bronzezi doar picioarele, am vazut ca pe dincolo sunt. Asa parca m-as incumeta la 2 sedinte…

DSC00674

DSC00687

DSC00684

DSC00676

DSC00678

DSC00675

DSC00688

DSC00689

Ce planuri aveti pentru 1 mai? Pe mine ma asteapta o sesiune grea, o licenta si o disertatie, asa ca acum mai stau 2 zile acasa si apoi ma intorc la Cluj unde am de gand sa ma pun serios pe treaba, ca prea m-am ocupat de orice altceva in ultima vreme..😐. Dar distrati-va voi si pentru mine!😉😀

 

Va pup, Lorena

9 responses »

  1. m-am amuzat copios :)) m-am gândit la mine.
    am 21 de ani și mi-e frică groaznic de solar. am și eu câteva zeci de alunițe și mi-s tare dragi, nu vreau să le dăunez cu ceva. :))
    pantalonii sunt super simpatici, sper să convingă vara să vină😀
    toată lumea are treabă și proiecte! mult succes cu ale tale :*
    de 1 mai distracțieee!
    pupici

    Răspunde
  2. Succes cu examenele , licenta si disertatia! te pup:*

    Răspunde
  3. Pantalonii sunt foarte frumosi, i-am vazut si pe kurtmann.❤
    Eu nu am treaba cu solarul si nici cu pielea bronzata in ultimii ani.
    Inca nu stim ce vom face de 1 mai. pup

    Răspunde
  4. Excellent post! We will be linking to this particularly great article on
    our website. Keep up the great writing.

    Răspunde
  5. ha nu cred! si eu ma gandesc la aceeasi chestie..solarul! Dar eu ma incumet sa merg.. macar vreo 5 sedinte.. Vreau sa-mi pun plasture peste alunitele mai mari… si gata.. ma risc..

    Imi plac tare mult pantalonii tai!🙂

    Pupici!

    Răspunde
  6. Ce mult imi place outfit-ul tau🙂 Pantalonii sunt adorabili asa imbulinati!

    Răspunde
  7. Hey sweety ,
    Problema cu solarul eu o am de vreo 2 ani incoa` cand am observat ca alunitele mele se inmultesc ca nebunele :)) am zis ca nu vreau sa ma umplu de ele :)) si am renuntat a mai merge la solar🙂 ce e drept nu prea foloseam crema de protectie :-s , iar asta nu e tocmai indicat🙂 iar autobronzant nu am folosit din cauza aceluiasi aspect amintit de tine , prefer sa fiu alba :))decat cu aspect de „jegoasa” :)))
    p.s. Imi place tinutaa , in special pantalonii imbulinati !!!:)
    te pup
    si multa bafta cu examenele !

    Răspunde
  8. Foarte simpatica tinuta ta si chiar pare ca indeamna soarele sa apara mai des!🙂
    Am mers si eu de cateva ori la solar si mi-au aparut mai multe alunite plus ca nu stiu daca e coincidenta sau nu dar de cand am fost prima oara la solar,acum de fiecare data cand merg la mare ma aleg cu o alergie foarte urata in zona pieptului,pe gat si pana la jumatatea fetei,SPF 50+ mai amelioreaza putin situatia dar nu in totalitate asa ca eu zic pas. In legatura cu autobronzantul,eu l-am folosit pe cel de la Oriflame (sper sa se mai gaseasca) acum 2 ani si nu am avut probleme cu petele pe piele deloc,chiar s-a „dat jos” uniform,numai ca trebuie sa ai grija sa stai cel putin 1 ora inainte sa te imbraci,altfel risti sa se ia pe haine.

    Răspunde
  9. Cristina Barbieru

    Vaiiii, ce bine iti sta cu aceste culori !! Imi place la nebunie combinatia , pantofii sunt superbi!! Pupici ! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

