RSS Feed

Review Eucerin Volume Filler + Concurs

Posted on

Buna dragile mele! Am pregatit pentru voi o recenzie despre noua gama Volume Filler de la Eucerin si am si o surpriza despre care veti afla la finalul postarii.

Stim cu totii ca odata cu trecerea timpului tenul începe să îşi piardă volumul si fermitatea, iar gandul la aparitia ridurilor ne sperie.Acest lucru se intampla din cauza diminuării cantităţii de acid hialuronic şi colagen şi scăderea numărului şi dimensiunii celulelor generatoare de volum. Ei bine, cei de la Eucerin au venit in ajutorul nostru cu trei produse inovatoare in combaterea efectelor imbatranirii pielii prin restabilirea volumului si conturului facial, reducerea ridurilor si redarea fermitatii. Ce iti poti dori mai mult de la produsele tale de ingrijire?

Acum ceva vreme am scris o postare in care va prezentam aceste produse si va invit si pe voi sa cititi aici mai multe informatii generale despre ele, care sunt ingredientele minune si cum actioneaza ele pentru ca noi sa ne mentinem tineretea fizica un timp indelungat.

Cand produsele Volume Filler de la Eucerin au ajuns la mine am scos borsetuta frumos lacuita in alb cu fermoar rosu din cutie si fara sa stau pe ganduri am desigilat crema de zi si am fugit la oglinda sa o incerc. Am fost placut surprinsa de parfumul pe care l-am simtit si mai ales de textura intens hidratanta care mi-a uniformizat textura tenului. La putin timp dupa aplicare m-am machiat pentru a pleca in oras si pot sa spun ca aceasta crema este si o buna baza de machiaj iar acesta a rezistat frumos ore bune.

DSC00694

 

DSC00708

DSC00709

Seara, dupa demachiere, am fost nerabdatoare sa incerc si si crema de noapte si cea pentru conturul ochilor. Nu am uitat bineinteles de pielea de pe gat si decolteu. Nu mi-ar placea ca in timp sa se observe o diferenta de fermitate intre ten si gat, nu ar arata deloc estetic. Dimineata am fost incantata de ce am vazut in oglinda: ten odihnit, luminos, iar liniile fine din jurul ochilor… care linii fine??? eu nu am mai vazut nimic, au disparut.

Dragile mele, eu nu am nevoie de creme cu efect antiage deocamdata, cel putin asa imi place sa cred. Dar sunt constienta ca incet, incet trebuie sa introduc in rutina mea astfel de produse tocmai pentru a preveni imbatranirea prematura a tenului. Am o viata agitata, sunt mereu pe drumuri, ma bucur de tot felul de lucruri mari sau marunte si o fac nu doar cu sufletul ci si cu diferite expresii faciale. Ma mai incrunt, nu prea des, dar o fac. Ma si instramb in fel si chip cand incepe harjoneala si gadilatul cu Ionut. Iar toate acestea pot lasa semne pe fata mea, linii fine, riduri care desi tradeaza de cele mai multe ori doar momente frumoase din viata, as prefera sa le povestesc eu, nu chipul meu.

DSC00703

Am decis sa pastrez crema de zi pentru mine, deja o folosesc in fiecare dimineata de cateva zile bune si imbunatatirile nu au intarziat sa apara. Ma bucura faptul ca aceasta contine SPF 15, ca de altfel si crema de ochi. Nu am mai auzit pana acum ca o crema de ochi sa contina SPF, asa ca acest lucru este un mare plus pentru gama Volume Filler. Crema de noapte si cea de ochi le-am dat mamei mele, care s-a bucurat foarte tare. In special de crema de ochi. Abia astept sa foloseasca mama produsele un timp indelungat pentru a vedea cu adevarat efectele minune ale acestor produse. Sunt sigura ca voi observa diferentele.

In poza de mai jos puteti observa si ingredientele.

DSC00706

Si acum…..surpriza despre care va ziceam la inceputul articolului. Probabil v-ati dat seama din titlu ca este vorba despre un concurs insa eu sunt foarte bucuroasa sa va spun ca nu una, ci trei cititoare vor putea sa castige cate un set de creme Eucerin Volume Filler ( crema de zi, crema de noapte si crema de ochi ). Ce trebui sa faceti pentru a participa la concurs? Ei bine, e simplu :

1. Imi lasati un comentariu la aceasta postare cu raspunsul la intrebarea De ce iti doresti produsele din gama Eucerin Volume Filler? 

2. Dati LIKE paginii de facebook Blog Lorena Marchis

3. Dati SHARE public acestui articol pe pagina voastra de facebook

4. Alaturi de raspunsul la intrebare, treceti in comentariu numele vostru, adresa de mail si link-ul catre share-ul public.

Perioada concursului este 6 – 19 mai, iar in zilele urmatoare voi alege si cele trei castigatoare.

 

Pupici si bafta!

 

UPDATE 27.05.2014

Castigatoarele celor trei seturi de Eucerin Volume Filler sunt:

  •         Lavinia Monica
  •         Adriana Buda
  •         Olaru Oana

Fetele au fost contactate  pe mail de catre sponsor dupa ce acesta le-a validat inscrierea si urmeaza sa le trimita premiile.  Felicitari dragile mele! Iar cele care nu ati castigat, nu fiti suparate, vor mai fi concursuri pe blog, fiti pe faza!😉

 

Va pup!

75 responses »


  1. fb ion.oprea
    vreau acest set pentru sotia mea

    Răspunde
  2. ungureanu ioana


    fb ioana.alexandrescu
    gama Eucerin Volume Filler m-ar ajuta sa am o piele mereu fresh ,fara riduri

    Răspunde
  3. Stefania Petcu

    Buna:)
    Fb:Stefania Petcu
    Share: https://www.facebook.com/stefania.petcu.9/posts/649189171796676
    mail:mirilush@yahoo.com
    Mi-ar placea sa am ocazia sa incerc produsele Eucerin, nu am folosit pana acum,doar am citit despre ele, sunt produse de o buna calitate si eficiente.
    Mi-ar placea ca ridurile sa imi fie estompate si sa am o piele mai fina,mai catifelata si mai ferma, cu siguranta o piele mai ingrijita si mai ingrijita va fi mai luminoasa:)Si stim ca o femeie ce are un ten luminos si ingrijit este mult mai increzatoare:)

    Răspundeţi

    Răspunde
  4. lautarescu adriana


    fb adriana.lautarescu/
    lautarescuadriana@yahoo.com
    Folosesc produse Eucerin de mult timp si cred ca cele din gama Eucerin Volume Filler m-ar ajuta sa am o piele frumoasa

    Răspunde
  5. Hello there frumusico!

    Nume/ FB: Lavinia Monica
    Email: costachelaviniamonica@yahoo.com
    Link share: https://www.facebook.com/costache.lavinia.monica/posts/722342387789037
    Raspuns: Pai e simplu, le vreau pentru mami, mi-ar placea sa o rasfat si pe ea din cand in cand pentru ca merita si bineinteles mi-ar face si mie o deosebita placere sa le incerc.:D

    O zi faina ca tine sa ai!😀 Pupicei

    Răspunde
  6. Fb Loredana Neamtu
    Share https://www.facebook.com/loredanasimonaneamtu/posts/293305524178694
    MI LE DORESC pentru a imi rasfata tenul cu adevarat, sper sa ramana in continuare produsele mele de suflet, si datorita lor,sa am un ten de invidiat.

    Răspunde
  7. Mi ar place sa pot folosii aceasta noua gama Eucerin Volume Filler din motive bine intemeiate;mai precis pentru ca folosesc produse Eucerin de ani buni si si-au demonstrat calitatea,eficacitatea si mai ales ca ceea ce promit aia fac!

    FB Ioana Stanescu

    Răspunde
  8. Din momentul in care am devenit mama in urma cu trei ani a inceput cea mai frumoasa ,dar si cea mai provocatoare perioada din viata mea. Mi-as dori produsele din gama Eucerin Volume Filler deoarece vreau sa fiu o mamica ingrijita si cocheta,mai ales ca peste putin timp schimb prefixul si voi implini 40 de ani. Si cum altfel as reusi acest lucru decat cu produsele care ,,scot în evidenţă frumuseţea exterioară, liniştea interioară şi încrederea în sine ” ?!
    fb Cristina-Elena Antohe
    e-mail cristink_elena@yahoo.com
    link share https://www.facebook.com/cristinaelena.antohe/posts/632320403521118

    Răspunde
  9. caroline maria

    fb: caroline maria
    share: https://www.facebook.com/caroline.maria.1029/posts/649435401798642
    email: ionicapetrica98@yahoo.com
    Imi doresc setul Eucerin pentru ca sunt intr-o perioada a vietii cand ma simt nemultumita de felul in care tenul meu se modifica😦 Am 32 de ani , insa timpul vine peste mine naprasnic si lasa urme adanci atat pe fata cat si-n suflet . simt ca nu mai am stralucire , pielea nu mai este atat de tonica si de ferma ca la 25 …Ridurile fine deocamdata , din jurul ochilor ma fac sa nu-mi mai doresc sa ma privesc in oglinda ! Poate ca nu sunt totusi atat de fine …. Cred ca ar trebui sa las in urma produsele pe care le-am folosit pana acum, de simpla hidratare si sa trec la altele , destinate prevenirii si tratarii ridurilor si a amprentei lasate de aerul poluat si toti factorii nocivi care ne afecteaza zilnic. Imi doresc ca produsele Eucerin sa ma scoata din apatia care m-a cuprins si sa ma ajute sa -mi placa de mine ,pur si simplu🙂

    Răspunde
  10. Lupu Anca Gabriela

    link share: https://www.facebook.com/anca.gabriela.9400/posts/649971345072563
    email: anca.gabrielaa@yahoo.com
    As dori aceste produse pentru a i le darui mamei mele, ea neavand posibilitatea de a-si achizitiona singura aceste produse. Am auzit doar lucruri bune despre gama Eucerin, iar eu cred ca mama mea merita tot ce e este mai bun😀

    Răspunde
  11. share https://www.facebook.com/flory.ioana/posts/716543428391893

    email floareanebuniklove@yahoo.com
    As vrea premiul deoarece urmeaza ziua mamei mele si ar fi un cadou superb pentru ea.

    Răspunde
  12. Nume/ FB: Adriana Buda
    Email: adriana.budaa@yahoo.com
    Link share: https://www.facebook.com/adriana.buda.5/posts/799315530088160
    Raspuns: Cu greu recunosc faptul ca vremea trece pe langa mine, iar liniile fine si ridurile incep sa apara. Stiu ca nu mai am 15 ani si trebuie sa am grija de tenul meu si din alte puncte de vedere. Stresul, viata haotica a tuturor isi pune amprenta din ce in ce mai mult asupra noastra. Atunci, de ce sa nu incerc ceva nou, cand produsele actuale sunt pe terminate? As fi incantata sa primesc setul, avand in vedere ca este o gama buna de produse, iar crema de ochi este o noutate pentru mine. Astept cu nerabdare sa le testez.🙂

    Sa ai o zi cat mai frumoasa. Te pup!🙂

    Răspunde
  13. Mihaela Mitran

    Din cate am citit despre produsele Eucerin, acestea sunt cele mai bune de pe piata. Asa cum declara si ei, Eucerin este sinonim cu stiinta pentru sanatatea si frumusetea pielii🙂
    De ce imi doresc aceste produse? Mi le doresc deoarece tenul meu este uscat, iar trecerea timpului si-a pus amprenta pe el, facand pielea sa nu mai fie asa ferma. Avand in vedere ca este tenul este uscat, acesta nu mai are luciu, simt cum „ma strange” iar ridurile si-au facut aparitia.
    Avand in vedere ca gama Eucerin Volume Filler face tenul sa arata mai tanar, mai radiant si redefineste conturul fetei, cred ca sunt produsele ideale pentru tenul meu.
    Share: https://www.facebook.com/mihaela.mitran.54/posts/663509333720720
    email: michaela.mitran@gmail.com
    Fb: Mihaela Mitran

    Răspunde
  14. Rodica Constantin

    Imi doresc aceste creme eucerin volume filler deoarece se potrivesc tipului meu de ten.
    Am frumoasa varsta de 54 de ani, si bineinteles, anii si-au pus amprenta pe tenul meu prin lasarea unor riduri, prin pierderea elasticitatii si fermitatii. Tenul a devenit tern si fara „viata” as spune eu.
    Din cate am citit in review si pe site-ul eucerin, produsele din aceasta gama reda fermitatea oferind volum conturului fetei tenul devine mai luminos si radiant, sunt intens hidratante, uniformizeaza textura tenului, crema de zi are si spf 15 pentru protectie solara, prin urmare cred ca s-ar potrivi perfect tenului meu matur.

    Nume (fb): Rodica Constantin
    Share: https://www.facebook.com/rodica.constantin.376/posts/1425804357680744
    E-mail: constantin.rodica@yahoo.com

    Răspunde
  15. Monika Erzsebet

    nume-Monika Erzsebet
    mail-medveimonika@gmail.com
    fb-Monika Erzsebet

    Imi doresc foarte mult produsele Eucerin Volume Filler deoarece articolul tau m-a convins ca sunt niste produse de foarte buna calitate care ajuta la hidratarea, catifelarea pielii si prevenirea imbatranirii. In plus, au un ambalaj si un miros placut, de aceea pot fi un cadou ideal oricui. Tocmai din aceasta cauza daca as fi eu norocoasa castigatoare as oferi aceste produse minunate mamei mele deoarece implineste o varsta rotunda si merita tot ce e mai bun, cum sunt si produsele Eucerin. Multumesc pentru sansa!

    Răspunde
  16. Pingback: Week in photos #7 | Lorena Marchis

  17. Share- https://www.facebook.com/poponuta.eu/posts/492076547588372
    Dragomiroiu Andreea (Poponuta)
    Adresa de eamil – poponuta.eu@facebook.com

    Buna draga mea. M-am decis si eu cu greu sa ma inscriu in concurs…….Mi-as dori sa incerc produsele Eucerin deoarece cred ca mi-ar ajuta sa prind mai multa incredere in mine…Nu spun asta de dragul concursului ci deoarece am trecut printr-o perioada extrem de dificila. Totul a inceput acum 2 ani..cand am suferit o depresie severa si nu am cerut ajutor, m-am izolat de lume.M-am luptat cu singuratatea, nu ieseam din casa, nu o faceam din comoditate ci pur si simplu ca nu ma mai simteam in stare. Aveam atacuri de panica, ma simteam privita la orice pas….A fost groaznic;traiam stari diferite de la un moment la altul: uneori eram constienta de starea in care ma aflam, alteori nu.Ajunsesm dintr-o fata frumoasa, ingrijita, mereu zambareata si energica o himera. Am pus 21 de kilograme, nu ma mai simteam deloc atractiva, evitam contactul cu oglinda.Imi petreceam timpul la televizor , calculator…. Nu mai aveam prieteni..eram coplesita de singuratate…Doar mama mea mi-a mai fost alaturi in acest timp.Si tot ea a fost cea care a luat atitudine.M-a dus cu forta la psiholog. Se intampla acum 3 luni jumatate. Prima iesire din casa dupa 7 luni:vizita la psihlog urmata de 30 minute in parc……Acum , la aproape 4 luni de tratament imi revin, ies zilnic din casa, socializez, usor usor prietenii revin.. Am inceput si un plan de dieta si parca redevin eu..fata cea frumoasa, ingrijita si mereu vesela.O data cu disparitia kilogramele observ ca tenul meu parca nu mai are aceiasi textura si cred ca gama Eucerin m-ar ajuta, simpla folosire mi-ar da mai multa incredere in mine si sunt sigura ca efectele vor fi vizibile . In plus as imparti cu mama mea aceste creme..din dorinta de a ii aduce o bucurie si ei,asa in semn de multumire..

    Răspunde
  18. Roxana Dumitrascuta

    ACest oremiu e ravnit de toate doamnele si domnisoarele sensibile:)
    De cativa ani am probleme cu tenul, in sensul ca mi se usuca foarte tare, uneori se descuameaza de-a dreptul si este foarte sensibil (seamana cu posesoarea lui…).
    Pentru ca nu sunt genul de om care considera aceasta problema un moft, am mers la medicul dermatolog. Diagnosticul pus a fost xeroza cutanata, adica pielea mea se usuca si nu se hidrateaza corespunzator, chiar daca beau suficiente lichide. In aceste conditii, folosirea unor produse cosmetice puternic hidratante este singura solutie!
    Cum medicul mi-a recomandat NUMAI folosirea dermatocosmeticelor, produsele Eucerin ar fi ideale pentru tenul meu sensibil, iar faptul ca acestea contin si factor de protectie solara, fiind totodata si anti-rid, este un avantaj de necontestat! Eucerin este un fel de crema 3 in 1 care aduce numai beneficii tenului, dar si starii de spirit, prin prisma faptului ca pielea ramane catifelata, bine hidratata, fiind totodata protejata de razele solare:)

    Am dat like cu user Fb Roxana Dumitrascuta, iar link-ul e share e aici https://www.facebook.com/roxana.mirela.9/posts/632618993475540

    Răspunde
  19. FB: Monica Marton(https://www.facebook.com/martonmonica)
    Share: https://www.facebook.com/martonmonica/posts/511897118937050
    mail: monicamarton @yahoo.com
    Imi doresc produsele din gama Eucerin Volume Filler deoarece au cele mai bune recomandari privind hidratarea tenului caruia ii confera volum prin
    proceduri non invazive pentru mai multa expresivitate, redefineste conturului
    fetei, restaureaza fermitatea pielii si reduce ridurile.
    Sunt produse cu factor de protective – FPS 15 si protectie UVA impotriva radiatilor solare contribuind la prevenirea imbatranirii premature a pielii, sunt destinate tenului uscat, crema reprezinta o foarte buna baza de machiaj
    Mi-as dori o crema care sa imi intinereasca tenul, sa imi hidrateze pielea si foarte important sa o folosesc baza pentru machiajul din fiecare zi dar in acelasi timp sa imi confere o protective solara acum la venirea razelor de soare. Folosesc zilnic crema si mi-ar face placere ca aceasta sa fie Eucerin – pe care nu l-am incercat niciodata.
    Mi-as dori sa o incerc, mai ales dupa prezentarea convingatoare
    de mai sus. Asadar, multumim. Sper sa am prilejul sa o folosesc.

    Răspunde
  20. link: https://www.facebook.com/mery.merr.98/posts/1424145524517814
    fb: Mery Merr
    mail: mery.merr@yahoo.com
    Cred ca cu totii ne dorim un ten de bebelus, insa din pacate si cele mai costisitoare modalitati de intinerire nu va da rezultatul mult visat.
    Vad zilnic la televizor tenere care tot incearca pe fata lor fel de fel de chimicale care promit un ten de vis. Poate ca pe moment rezulatatele sunt poztive, insa nimeni nu constientizeaza si efectele negative pe care acestea le produce pielii noastre, si nu mai vorbesc de contraindicatiile ce trebuiesc indeplitite. Pentru ce sa imi incarc tenul cu fel de fel de substante, sa ma feresc dupa de razele soarelui cand pot sa imi hidratez zilnic tenul cu produse cat mai naturale.
    Traim inconjurati de diferiti factori cum at fii microbii, praful, caldura, frigul, stresul, orele nedormite care nu fac altceva decat sa ne distruga acel aspect ingrijit al pielii pe care il aveam odata.
    Eu una niciodata nu am avut probleme cu tenul, insa l-am ajutat mereu sa nu ajunga intr-o stare proasta. In functie de anotimp eu imi achizitionez creme, insa am grija sa pun in cos atat una de zi, cat si una de seara, deoarece fiecare isi are rolul sau.
    Primele riduri si-au facut aparitia pe fata mea dupa ce am trecut de 30 de ani si desi la inceput am incercat diferite crème pentru a le elimina, dupa mi-am dat seama ca tot ce incercam eu sa fac era in zadar.Am constientizat faptul ca mai bine le previn, si cum… doar printr-o hidratare corespunzatoare.
    Stiu ca produsele pe care le comercializeaza Eucerin sunt de calitate si se adreseaza in exclusivitate femeilor. Despre ele am auzit numai cuvinte de lauda, iar in trecut am avut si eu ocazia sa testez o mostra care m-a surprins placut.
    Imi doresc sa testez noua gama, Eucerin Volume Filler deoarece este exact ceea ce caut eu de cativa ani buni. Vreau sa imi rasfat pielea cu ceva nou, iar aceste crème cu siguranta nu ma vor dezamagi. Elasticitatea si fermitatea conferita dupa aplicarea cremelor imi va aduce aminte de anii adolescentei si nu ma va face sa regret ca am varsta pe care o detin acum.

    Răspunde
  21. Oprea Carmen-fb

    mail : carmen_g39@yahoo.com
    de ce? pai timpul care trece, la varsta mea sigur ma ajuta tare mult🙂

    Răspunde
  22. Giorgiana Gio

    FB Giorgiana Gio
    Share https://www.facebook.com/giorgiana.gio.1069/posts/1424452821148106
    E-mail g.giorgiana23@yahoo.com
    Mi-ar placea sa am ocazia sa incerc produsele Eucerin, nu am folosit
    pana acum,doar am citit despre ele, sunt produse de o buna calitate si
    eficiente.

    Răspunde
  23. Legrand Andrea

    Imi doresc aceste produse minunate pentru mama mea deoarece tenul ei merita tot ce e mai bun.
    legrand_dea@yahoo.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

