RSS Feed

Sunday’s outfit

Buna!

Am avut parte de un sfarsit de saptamana frumos si calduros, asa ca vremea de azi m-a luat prin surprindere. Prin urmare m-am instalat comod in pat imediat ce am ajuns acasa de la cursuri si nu mai am de gand sa ma dau jos. O cana cu ciocolata calda, trei carti de citit pentru sesiune si laptop-ul pentru pauzele de la invatat imi sunt alaturi. Acum fac prima pauza si m-am gandit sa va arat tinuta mea de ieri, cand nu sufla vantul si nu ploua. Am purtat noua pereche de pantaloni albi in combinatie cu bluzita si sandalutele albastre. Presimt ca vara aceasta voi purta alb in multe combinatii. Voi aveti o culoare preferata pentru anotimpul care vine?

 

20140511_171401

20140511_171409

20140511_171406

20140511_171413

20140511_171411

 

Va doresc o saptamana frumoasa! Pupici!

 

Lorena

12 responses »

  1. Cristina Barbieru

    Imi place mult tinuta , iti sta foarte bine cu albastru !Pupici ! :*

    Răspunde
  2. toata tinuta este superba , de unde este bluzita ?

    Răspunde
  3. Imi plac atat de mult sandalele!!Si da,sunt de acord cu Cristina,albastrul te prinde foarte bine,

    Răspunde
  4. veronica picioroaga

    imi place combinatia si te invidiez ca pe la tine vremea e atat de faina ..si eu abia astept sa-mi scot sandalutele noi la plimbarica😛 si… si eu as vrea sa stiu de unde este bluzita😀 imi lipseste din garderoba culoarea asta si e tare faina.

    Răspunde
  5. ce albastru frumos!!😡
    este foarte frumoasă ținuta, și tu radiezi!!
    Pupici

    Răspunde
  6. Ce frumos merg imbinate albastrul navy cu albul pantalonilor, rujul tau fucsia si culoarea parului! Foarte mult imi place!
    Iar tu esti tare frumoasa!

    Răspunde
  7. ce bine-ti vin pantalonii. la fix!🙂

    Spor la invatat! vai..ce dor mi-e de studentie :))

    Răspunde
  8. Dar chiar pot spune ca ai stil! Cred ca ne-ar fi de ajutor si un link sau macar o denumire a marcii hainelor😀 Pe mine m-au cucerit iremediabil sandalele❤

    Răspunde
    • Multumesc!😀 Sandalutele sunt Zara, le-am luat vara trecuta, patalonii sunt dintr-un magazin random iar bluzita este dintr-un outlet, scrie fransa pe eticheta😀 sper sa fie de ajutor! Pusi :*

      Răspunde
  9. sandalele sunt…no comment!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

