RSS Feed

Review produse din gama The ONE de la Oriflame

Buna dragilor! Datorita campaniei initiate de Oriflame si Blogal Initiative am fost invitata si am avut placerea sa testez produsele din noul brand de machiaj – The ONE de la Oriflame.

Voi incepe cu fondul de ten Illuskin in nuanta Natural Beige, despre care va voi spune ca… imi place! Nuanta mi se potriveste si faptul ca are o textura mai subtire ( spre lichida ) este perfect pentru mine. Nu imi plac fondurile de ten prea groase, nu ma impac deloc bine cu ele. Are o acoperire medie, potrivita persoanelor fara prea multe imperfectiuni. Un mare plus este SPF-ul de 20, pentru ca stim deja ca trebuie sa folosim produse cu protectie solara pentru a avea un ten frumos si sanatos multa vreme. Avand in vedere faptul ca de vreo 4 ani folosesc acelasi fond de ten pe care il consider perfect pentru mine si asta pentru ca ce am mai incercat pe langa el nu mi-a placut, iar de cand am fondul de ten din colectia The One, le-am mai alternat, inseamna ca de la mine are o bila alba.😉 Plus ca mi se pare ca face echipa foarte buna cu pudra si corectorul din aceiasi gama.

Despre pudra din gama aceasta am numai cuvinte de lauda.  Ambalajul este unul dragut, modern si mai ales practic datorita oglindei incorporate si a buretelului pentru aplicare produsului. Nuanta ei este Medium insa eu consider ca este o nuanta destul de deschisa. Am obiceiul sa folosesc pudre in nuante deschise prin urmare cea de la Oriflame este exact ceea ce mi se potriveste. Are o textura fina, o fixare buna, de lunga durata si ofera luminozitate chipului si un aspect mat machiajului. Sa nu ma vorbim de faptul ca are SPF 15, ceea ce este foarte bine.

Rimelul Volume Blast Mascara este un rimel bun, potrivit pentru zi deoarece nu face minuni cu genele. Adica nu ofera cine stie ce volum, iar eu pun asta pe seama periutei subtiri cu perii din plastic. Am genele lungi si blonde, e suficient sa le „imbrac” in negru pentru a arata bine, asa ca rar pot spune ca nu imi place un rimel. Acesta din colectia The One nu incarca genele, nu le lipeste si rezista bine o zi intreaga fara sa se scurga. Dar comparativ cu Wonderlash Festive Edition Mascara tot de la Oriflame (singurul pe care l-am mai folosit de la ei ) pot spune ca acesta din urma este mult mai bun. Am fost placut surprinsa cand l-am incercat, a fost chiar WoW! Mult mai bun decat alte produse mult mai scumpe pe care le am in trusa de machiaj.

20140515_141245

Sunt foarte incantata de ojele Orchid si Cappucino. Au un ambalaj elegant, simplu si un gramaj destul de mare ( 8 ml ) . Datorit pensulei late se aplica foarte usor si nu necesita doua straturi pentru o culoare puternica, exact cum se vede in sticluta. Imi place ca se usuca relativ repede si textura este densa, parca putin cauciucata. Au o rezistenta nu prea mare pe unghii, pana la 3 -4 zile, desi face parte din gama Ultra Rezistenta din colectia The One. Dar oricum imi schimb oja de pe unghii la 2 -3 zile, deci nu e o problema foarte mare acest lucru. Dintre cele doua nuante preferata mea este Cappucino. O ador!

20140515_115201

Corectorul Illuskin a ajuns la mine exact la momentul potrivit. Produsul pe care l-am folosit anterior se terminase iar eu nu apucasem sa imi achizitionez altul. Imi place acest corector, nuanta Nude Beige este potrivita pentru mine.Are o acoperire buna, nu foarte mare, dar pentru inperfectiunile tenului meu este suficient. Aa, si face minuni cu cearcanele dupa cate o noapte nedormita.😉

20140515_115018

Despre fardurile crema nu va pot spune foarte multe pentru ca eu nu prea obisnuiesc sa imi machiez ploapele, si mai ales nu cu farduri crema. Am evitat acest gen de produse deoarece obisnuiesc sa se stranga in pliurile pleoapei. Astfel ca din cele trei produse: Olive Green, Beige Pearl si Golden Brown am folosit mai mult fardul Beige Pearl pentru arcade. Imi place mult nuanta, are o rezistenta buna si ilumineaza foarte placut daca e folosit si in coltul intern al ochiului. Astept insa un eveniment la care sa se preteze un machiaj de seara pentru a incerca si celelalte doua produse. Nuantele imi plac mult, sunt foarte pigmentate si sunt in genul a ceea ce folosesc in varianta pudra. Ramane de vazut daca rezista o noapte intreaga pe pleoape.

20140515_141618

Mmm! Ce delicioase sunt aceste gloss-uri. Eu aseaman aroma lor cu pepenele galben, foaaarte  yummy! De cativa ani nu prea imi mai achizitionez gloss-uri, sunt adepta rujurilor. Se mai rataceste cate un gloss prin trusa de farduri atunci cand este intr-o nuanta puternica de rosu si nu are sclipici. Cele doua primite de la Oriflame in nuantele Rose Glacier si Trendy Berry sunt mai discrete, sclipesc foarte frumos si nu sunt lipicioase. Folosindu-le intr-o zi in care am aplicat doar o crema hidratanta si noul rimel Volume Blast Mascara din colectia The One, m-am simtit ca o scolarita. Cam asta foloseam pana pe la 17 ani, doar luciu de buze si rimel. M-am simtit tare dragalasa :)).

20140515_142030

Recomand aceste produse deoarece minusurile pe care eu le-am gasit sunt putine comparativ cu plusurile, si pot spune ca sunt produse bune si Oriflame tinde sa evolueze din ce in ce mai mult, oferindu-ne produse de calitate care sa ne usureze munca in ceea ce priveste machiajul si sa acopere pe cat posibil toate nevoile noastre in materie de ingrijire si frumusete. Sunt curioasa sa incerc si alte produse din gama The ONE, mai ales rujurile😀.

Ce parere aveti de produsele din noua gama The ONE de la Oriflame? Le-ati incercat pana acum? Ce ati dori sa incercati din cele prezentate in acest articol?

 

Pupici!

Lorena

6 responses »

  1. Am incercat si eu cateva din ele , si chiar mi se potrivesc .Insa de departe imi place la nebunie oja in nuanta Capuccino si glossurile . Sunt super !! :*

    Răspunde
  2. As dori sa stiu cum aplici tu anticearcanul. Pentru mine nu a facut minuni deloc, din contra…😦 Ma gandesc ca poate metoda mea de aplicare nu a fost buna😀

    Răspunde
    • 🙂😀 cu degetele il aplic…ma gandesc ca tine de tipul de ten al fiecaruia. Adevarul e ca nu am probleme cu cearcanele, iar dupa o noapte pierduta am ochii mai obositi si pielea din jurul lor mai vai de ea, dar nu are coloritul specific cearcanelor. Prin urmare la mine isi face treaba, si vad diferente pozitive intre machiaj cu corector si fond de ten si doar machiaj cu fond de ten…

      Răspunde
  3. Bianca Roxana Anitei

    Chiar ca-s delicioase! Eu inca nu le-am folosit pe toate, mai am cateva, insa pana acum sunt multumita!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro

    Răspunde
  4. Yumm pot sa spun si eu referitor la luciurile de buze desi eu inca am o reticienta fata de acest gen de produse.
    Chiar ca ne-am facut manichiura la fel :))

    Răspunde
  5. vorba ta, și eu mă simt drăgălașă cu acele luciuri :))
    per ansamblu și eu sunt mulțumită de produse
    pupici

    Răspunde

Lasă un răspuns

