RSS Feed

Week in photos #7

Azi, la biblioteca in scurtele pauze in care imi permiteam sa ma gandesc si la altceva decat la multitudinea de proiecte pe care trebuie sa le finalizez, mi-am dorit pentru o clipa sa plec undeva in mijlocul naturii, sa nu am contact cu prea multa lume, fara semnal la telefon si fara laptop. Sa ma trezesc dimineata, sa deschid ferestrele camerei unei cabane din lemn in larg, sa aud doar zumzetul naturii. Daca se poate sa existe si un lac prin apropiere… Sa imi beau ceaiul de dimineata pe un balansoar alaturi de el si sa nu rostim prea multe cuvinte. M-as plimba pe poteci, as culege flori pentru a inveseli incaperea  in care ma trezesc dimineata si l-as lasa sa imi prinda flori in par. As umbla desculta prin iarba si poate, daca as avea ocazia, as lua cateva ore de echitatie. Ah, cata nevoie am de o escapada din cotidian. Dar responsabilitatile actuale nu-mi permit. Nu-i nimic, tragem tare, ducem tot la bun sfarsit, si apoi, cu o satisfactie imensa, fugim in lume cateva zile :)). Voi la ce visati cand teancul de proiecte sta sa cada de pe birou si nu stiti de care sa va apucat?

Mai jos va arat pozele din ultimele zile…un fel de „saptamana in poze” doar ca saptamana la mine e muuult mai lunga :)). Nu va dau explicatii, ca doar m-as repeta, pozele spun tot.😀 ( Adevarul e ca mi-e lene sa mai scriu…) Pupiiiici!! :* :*

page1

page2

page3

page4

page5

 

Aaa, si sa nu uit! Mai sunt trei zile in care va puteti inscrie in concurs ( aici ) pentru a castiga un set de produse Eucerin Volume Filler. Voi alege trei persoane care se vor bucura de un super arsenal impotriva imbatranirii premature a tenului. Baftaaa!

 

Lorena

2 responses »

  1. Yummy, din poze saptamana ta , pare perfecta !!
    Lasa ca termini tu si cu examenele si atunci incepe relaxarea !! Bafta multa iti doresc !Pupici ! :*

    Răspunde
  2. I’m not that much of a internet reader to be honest
    but your blogs really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your website to
    come back later on. All the best

    Răspunde

Lasă un răspuns

