RSS Feed

Pielea bronzata e frumoasa daca e si sanatoasa!

Anotimpul meu preferat este, fara discutie, vara. O astept mereu cu nerabdare deoarece nu mi se pare nimic mai frumos decat sa ma bucur de soare si sa inot in aer liber, la mare, la piscina, oriunde. Bineinteles ca aceasta pasiune a mea vine la pachet si cu unele neplaceri. Am pielea deschisa la culoare si am multe semne pigmentare pe toata suprafata corpului. De obicei, ma bronzez frumos si capat o culoare aurie placuta, dar acest lucru se poate intampla doar daca am grija sa ma expun treptat si folosind produse cu factor crescut de protectie solara. Altfel, ma rosesc si sufar zile intregi.  De cativa ani insa nu am mai patit acest lucru deoarece am fost constiincioasa in ceea ce priveste ritualul de ingrijire si expunere la mult iubitul soare.

113

Mai jos am sa va dau cateva sfaturi pe care eu le consider utile in ceea ce priveste expunerea la soare. Bineinteles ca sunt mult mai multe lucruri de care trebuie sa tineti cont cand decideti sa mergeti la plaja, in functie de tipul de ten al fiecaruia, de recomandarile personalizate ale medicului dermatolog, de particularitatile si (in)tolerantele individuale. Astfel:

1. Exfolierea corporala cu o lotiune speciala pentru gomaj este indicata inainte de expunerea la soare pentru ca in aces mod pielea va deveni neteda si va fi pregatita de o bronzare frumoasa si uniforma.

2. Consider ca este foarte important sa aplicam produsul preferat de protectie solara cu gradul de protectie specific tipului nostru de ten cu cel putin 20 de minute inainte de expunerea la soare. De asemenea, acesta trebuie reaplicat o data la 30 de minute sau de fiecare data cand iesim din apa. Intotdeauna mi s-au parut mai practice si mai usor de utilizat produsele sub forma de spray. Vara aceasta sunt tentata sa achizitionez Spraysole SPF 30 de la L’Erbolario imbogatit cu ulei de argan si extract natural de goji. Am citit doar lucruri bune despre produsele cu protectie solara L’Erbolario. Voi le-ati incercat?

 

3. Stim cu toate ca palaria este un accesoriu de nelipsit din garderoba unei femei si ca poate scoate din anonimat o tinuta aparent banala. Pe langa aerul chic pe care il ofera purtatoarei, palaria ne ajuta sa ne protejam parul si culoarea lui, sa evitam arsurile scalpului si nedorita insolatie. Asa ca, alaturi de o pereche de ochelari de soare cu protectie UV, nu trebuie sa ne lipseasca palaria cand mergem la plaja.

4. Sa nu uitam de hidratare! Hidratarea este foarte importanta in fiecare zi, indiferent de anotimp. Insa pe perioada sederii indelungate la soare deshidratarea este un pericol la care ne expunem si de care trebuie sa tinem cont. Astfel, daca in mod normal ni se recomanda sa consumam 2 litri de lichide zilnic, in zilele pe care ni le petrecem la plaja este indicat sa consumam chiar si 3 litri de lichide. Printre gustarile pe care le luam cu noi la plaja ar trebui sa fie incluse fructele si legumele, acestea ajutand la hidratare si aducand un aport important de vitamine si antioxidanti.

5. Dupa o sedinta de bronzat urmeaza, bineinteles, un dus prelungit si aplicarea unei lotiuni de corp sau a unei lotiuni speciale care se aplica dupa bronzare cu scopul de a hidrata intens pielea si de a alunga acea senzatie de „piele care tine”. Mie imi place la dus sa folosesc apa calduta, nu fierbinte. La final, aplic cateva jeturi rapide de apa rece  pe tot corpul. Acest lucru este sanatos pentru piele, punand in miscare circulatia sangelui si revigorand organismul dupa temperaturile crescute suportate peste zi.

Acestea sunt cateva dintre obiceiurile mele in ceea ce priveste bronzatul si de la care nu ma abat. Iar cel mai important lucru este ca mi-am propus sa merg anual la medicul dermatolog pentru un consult general pentru toate alunitele de pe corp. Rata cancerului de piele este in crestere si consider ca este necesar sa avem grija de pielea nostra si sa descoperim din timp orice este in neregula cu noi.   Voi ce ritualuri aveti in legatura cu expunere la soare si ce alte sfaturi utile mi-ati putea oferi?

Nu uitati! Pielea bronzata este frumoasa daca este si sanatoasa! Aveti grija de pielea voastra si daca este cazul, renuntati la culoare aurie in detrimentul sanatatii.

Astept comentariile voastre! Va pup!

Lorena

2 responses »

  1. Super sfaturi!🙂
    Imi place si prima poza de numa!

    Vorbind de bronz, mi-am adus aminte ca intrebai mai demult de un autobronzant bun. Am incercat St Tropez si e super bun! Il recomand🙂

    Răspunde
  2. Frumoasa postare multumim pentru sfaturi❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

