RSS Feed

Printuri traditionale

Aveam fusta aceasta in garderoba inca de vara trecuta, dar din nu stiu ce motiv nu am ales sa o imbrac pana astazi. Asa ca azi, in zi de sarbatoare, am incropit o tinuta cu aceasta fustita cu print inspirat din basmaua traditionala ce poarta semnatura Gabrielei Atanasiu. Mai multe din creatiile ei le gasiti aici. Eu am mai pus ochii pe o pereche de pantofi cu imprimeul caracteristic. Voua ce va place?

PicsArt_1405871266042

PicsArt_1405886577197

PicsArt_1405886428988

PicsArt_1405887118632

 

Un nou inceput de saptamana urmeaza iar eu imi doresc zile cu soare. Sa aveti parte de o saptamana productiva! Pupici!

 

Lorena

11 responses »

  1. esti foarte frumoasa Lorena, iar fustita iti vine de minune. pupici

    Răspunde
  2. Ce draguta esti, fusta e adorabila, dar si bluzita cu volane❤
    Foarte frumoasa si palarioara!! Pupici!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    Răspunde
  3. Imi place culoarea palariei!!!♥

    Răspunde
  4. Beautiful! Love love love your hat!

    Răspunde
  5. Esti foarte draguta! Imi place mult fustita🙂 Pupici

    http://www.flashforwards.blogspot.com

    Răspunde
  6. Imi place foarte mult maieul!
    Iar tu esti o frumusete de fata!
    Multa bafta in viitor!

    Răspunde

Lasă un răspuns

