RSS Feed

Monday: Outfit of the day

Buna! Desi mi-am propus ca din momentul in care intru in vacanta sa fiu mai activa pe blog, mai ales ca pe perioada sesiunii nu m-am ocupat deloc, uite ca si in aceasta perioada sunt ocupata, activitatile de care sunt „legata”  imi ocupa foarte mult timp si nu ies prea des din casa, cel putin nu pentru perioade mai lungi care sa-mi permita sa fac poze si sa scriu despre ele aici, pe blog. Oricum, continui sa incerc sa-mi fac timp si sper sa reusesc pentru a putea sa postez cat mai multe articole si cat mai variate. Voi ce faceti vara aceasta? Pe unde v-ati petrecut vacanta/concediul?

 

20140728_151603_2

 

Astazi am imbracat un outfit lejer pentru ca am avut de ajuns in cateva locuri si sa rezolv treburile rapid, prin urmare am optat pentru comoditate. Printre acele treburi s-a numarat si achizitionarea invitatiei la workshop-ul Artistry care va avea loc la Baia Mare in data de 9 august in cafeneaua Carmesi. Este vorba despre un workshop de frumusete, sanatate si stil si sper sa nu intervina nimic pana atunci si sa pot sa particip la acest eveniment care se afla la prima editie in orasul nostru.

20140728_161102

20140728_151604_11

20140728_151605_19

20140728_151605_1777

 

 

Jeans | H&M

Top |  Zara

Vest | Zara

Bag | H&M

Sneakers| Converse

Watch| Fossil

 

Va pup si va doresc o saptamana frumoasa!

Lorena

5 responses »

  1. Buna, iti sta bine aceasta tinuta… Pacat ca nu postezi mai des imi face placere sa vin pe blogul tau . Te pup.
    Alina
    http://www.lesfoliesdalina.fr

    Răspunde
  2. Foarte draguta esti, nu stiam ca esti studenta in Iasi… tu mi-ai lasat comentariu pe blog, nu?
    Imi place vesta din denim peste camasa fara umeri roz pudrat, gentuta e tare draguta❤

    http://www.newtouchofcolor.com/

    Răspunde
  3. Adoro i tuoi skinny, ti stanno benissimo!

    Un bacio
    http://veronikagi.blogspot.com/
    X Veronica X

    Răspunde

Lasă un răspuns

